تاریخ انتشارجمعه ۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۶۲۶۱۸
پروژه آبرسانی به روستای ماسال از توابع بخش مرزن‌آباد با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران به بهره‌برداری رسید.
۰
plusresetminus
افتتاح پروژه آبرسانی به روستای ماسال مرزن‌آباد
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای ماسال از توابع بخش مرزن آباد گفت: این پروژه با اجرای ۴ هزار ۲۰۰ متر خط لوله و احداث ۱۰۵ مترمکعب منبع بتنی به روستای ماسال اجرایی شده است.

وی افزود: از نکات قوت این پروژه هدیه مقام معظم رهبری برای بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت مردم در مدت زمان کوتاه و با کیفیت مناسب برای اجرایی شدن بوده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ضمن بیان اینکه ان‌شالله بتوانیم در این راستا با بهره‌گیری از ظرفیت مردم برای رفع محرومیت زدایی اقدامات لازم را انجام دهیم گفت: این پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان هدیه مقام معظم رهبری و جمعیت تحت پوشش شناور بالغ بر ۶۵ خانوار وارد مدار بهره برداری شده است.

وی افزود: این پروژه بامشارکت مردم خونگرم و جهادی ماسال، بخشداری مرزن‌آباد، دهیاری و شورای اسلامی روستا، بسیج سازندگی سپاه استان، شهرستان و بخش و گروه‌های جهادی، اداره آبفا شهرستان و شرکت عمران مسکن شمال اجرایی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲