تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
کد مطلب : ۴۶۲۶۱۰
به نظر می رسد نساجی در فصل جدید شرایط متفاوتی را در بازی های لیگ برتر تجربه کند به این خاطر که حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری اش از انگیزه بالایی برای کسب نتیجه برخوردار است.
۰
plusresetminus
جوان‌سازی نساجی؛ ماموریت مهم مطهری در قائمشهر
به گزارش بلاغ، از همه مهمتر نساجی از خانه به دوشی نجات پیدا می کند و می تواند برگزار کننده دیدارهای خانگی در استادیوم شهید وطنی باشد. آنهم در حضور پرشور تماشاگران چرا که خوشبختانه اینروزها مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا به صفر رسیده و پیش بینی می شود در فصل پیش رو حضور تماشاگران در استادیوم ها با محدودیت همراه نشود.

حمید مطهری پیش از این یک بار حضور در کادر فنی تیم نساجی را به عنوان مربی تجربه کرده و به خوبی با فضای کار درنساجی و قا ئمشهر آشناست و این می تواند ضریب موفقیت او را در تیم بالا ببرد. هر چند این بار به عنوان سرمربی پا به قائمشهر می گذارد و مسئولیت سنگین تری را به دوش می کشد.

به نظر می رسد جوان سازی نساجی مهمترین ماموریت حمید مطهری در تیم نساجی باشد. نساجی فصل گذشته در لیگ برتر بالاترین میانگین سنی را در بین تیم های شرکت کننده داشت و عنوانی که این تیم در پایان فصل در لیگ برتر کسب کرد با قهرمانی این تیم در جام حذفی همخوانی نداشت. دوازدهمی در لیگ برتر با وجود قهرمانی تیم درجام حذفی خیلی باب میل کادر فنی و تماشاگران تیم نبود و همه انتظار داشتند تیمی که در جام حذفی قهرمان شده در لیگ برتر به عنوانی بهتر از دوازدهمی دست پیدا کند.

باتجربه های نساجی البته برای هر تیمی غنیمت هستند و بدون شک یکی از ارکان قهرمانی تیم در جام حذفی بودند اما اگر تنها یک درصد از قابلیت های فنی آنها در فصل جدید کاهش پیدا کند حتی تکرار دوازدهمی در لیگ برتر هم برای آنها سخت خواهد بود و تنها راه حل اضافه کردن چند بازیکن جوان به این ترکیب است. به واقع حمید مطهری باید جوان سازی نساجی را مهمترین ماموریت خود در تیم نساجی قرار دهد و با اضافه کردن چند بازیکن جوان به ترکیب نساجی میانگین سنی این تیم را کاهش دهد؛ در غیر اینصورت همان طور که اشاره شد تکرار عناوین گذشته برای نساجی سخت می شود چون نساجی در فصل جدید یک سال به نسبت فصل گذشته پیرتر شده است.

یکی از اقدامات خوب باشگاه که کار حمید مطهری را برای تیم سازی آسان می کند قراردادهای دو یا سه ساله با بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار نساجی است و شاید تنها یکی دو بازیکن احتمال جدایی اشان از تیم وجود داشته باشد. متین کریم زاده که به عنوان بازیکن قرضی به تیم نساجی پیوسته است و در ادامه مسیر باشگاه استقلال در مورد او تصمیم گیرنده است یا علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی که به واسطه نمایش های خوب در ترکیب این تیم با پیشنهاد خوب از سوی تیم های صنعتی مواجه شده است و از آنجایی که قراردادش با تیم پایان یافته می تواند اردوی مازنی ها را ترک کند. بیشتر ستاره های نساجی در فصل گذشته ماندنی هستند و حالا تنها لازم است حمید مطهری چند بازیکن جوان به ترکیب تیم اضافه کند و با تلفیق چند بازیکن جوان و باتجربه تیمی بسازد که در فصل پیش رو در لیگ برتر به مقامی بهتر از دوازدهمی دست پیدا کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما