مديركل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران خبر داد:

آغاز پروژه تقويت آنتن‌دهی تلفن همراه بخش لاريجان در روستای "ايرا"

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۴۶۲۶۰۵
مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات مازندران از آغاز پروژه تقويت آنتن دهي تلفن همراه بخش لاريجان از روستاي ايرا، زادگاه علامه ذوالفنون حسن زاده آملي خبرداد.
۰
plusresetminus
آغاز پروژه تقويت آنتن‌دهی تلفن همراه بخش لاريجان در روستای "ايرا"
به گزارش بلاغ؛اسماعیل اعزي در آیین کلنگ زنی سایت جدید همراه اول در روستای ایرا كه با حضور مسئولان استانی صورت گرفت، اظهار كرد: اجرای پروژه یو اس او  ( USO )  با هدف تامین تلفن، اینترنت و سایر زیرساخت های مخابراتی کلنگ زنی در روستاي ايرا شده است.

مديركل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به اهميت روستاي ايرا براي مديريت شهرستان و نيز زائران مزار علامه ذوالفنون، گفت: امکان افتتاح سایت جدید همراه اول در این منطقه فراهم شده و این سایت حداکثر تا 40 روز آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار آمل نيز در اين مراسم بر توسعه همه جانبه این روستا تاکید کرد و گفت: به برکت مرحوم علامه حسن زاده آملی توسعه همه جانبه روستای ایرا با سرعت انجام مي شود.

سيد عباس حسيني با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است، بیان کرد: سایت جدید تا 40 روز آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین به توسعه زیر ساخت های ارتباطی بخش لاریجان نیز اشاره کرد و گفت: هشت دکل یو اس ای دیگر در سطح بخش لاریجان احداث خواهد شد تا تقويت آنتن دهي اين منطقه ميسر شود.

حسيني در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری در لاریجان توضیح داد: پروژه فیبر نوری  در این بخش از بزرگترین پروژه های مخابراتی در کشور است که فازبندي شده و با سرعت در حال انجام می باشد و به زودی به بهره برداری خواهد رسيد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴