تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۶۲۵۸۷
شهردار فریدونکنار اظهارکرد: دو مسئله ساماندهی زباله و راه‌اندازی پروژه‌های گردشگری ساحل و دریا از کارویژه‌های شهرداری فریدونکنار است.
۰
plusresetminus
ساماندهی زباله و راه‌اندازی پروژه‌های گردشگری ساحلی در فریدونکنار
به گزارش بلاغ، محمد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: دو مسئله ساماندهی زباله و راه‌اندازی پروژه‌های گردشگری ساحل و دریا از کارویژه‌های شهرداری فریدونکنار است.

وی رودخانه‌های موجود در فریدونکنار را از ظرفیت بسیار مهم نام برد و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های فریدونکنار متاسفانه تاکنون دیده نشده اما با تایید طرح بازآفرینی شهری که انجام شد امیدواریم شاهد تحولی شگرف در زمینه گردشگری دریا پایه و رودخانه محور در این شهر باشیم.

شهردار فریدونکنار با اشاره به اینکه نگاه مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر به سمت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و جذب توریست است، گفت: باتوجه به اینکه فریدونکنار یک شهر صنعتی نیست باید اقتصاد این شهرستان بر مبنای گردشگری پایه‌گذاری شود.

مقدس با بیان اینکه فریدونکنار تنها شهر مازندران است که مجوز دو اسکله تفریحی را دارد، یادآورشد: درحالی که ساحل فریدونکنار هیچ امکان تفریحی ندارد اما سالیانه شاهد ورود حجم زیادی از گردشگران به این شهر هستیم که از دریای فریدونکنار بازدید می‌کنند.

وی افزود: با این وجود اگر یک پروژه گردشگری مانند شهربازی، غذاخوری و کافه رستوران در ساحل فریدونکنار احداث شود می‌توانیم شاهد چند برابر شدن حضور مسافران و شهروندان در ساحل این شهر باشیم.

مقدس توجه به دغدغه‌های بانوان را امری بسیار مهم دانست و تصریح کرد: از همه بانوان فعال در زمینه فرهنگی و اجتماعی دعوت می‌کنیم که طرح‌ها و ابتکارات خود را برای اجرایی شدن با ما در میان بگذارند تا بتوانیم گامی موثر در رفع دغدغه‌های بانوان فریدونکناری برداریم.

وی از جانمایی بازارچه سنتی و صنایع دستی در فریدونکنار خبر داد و یادآورشد: در آینده نزدیک این بازارچه در زمین کنار شیلات احداث می‌شود تا بتوانیم در زمینه اشتغالزایی سهم مناسبی داشته باشیم.

شهردار فریدونکنار در پایان با اشاره به اینکه به‌دنبال برنامه‌ریزی برای ارتباط بیشتر با شهروندان هستیم گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته بتوانیم بیشتر به خدمت مردم حاضر شویم تا هم عملکردهای خود را به شهروندان اطلاع دهیم و هم از نقطه نظرات آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰