سرپرست سازمان منابع طبیعی کشور خبر داد:

اجرای پروژه مدیریت چندمنظوره جنگل‌های هیرکانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
کد مطلب : ۴۶۲۵۸۵
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در سازمان منابع طبیعی تجربه ارزشمند پروژه مدیریت چند منظوره جنگل های هیرکانی که به صورت پایلوت در شمال کشور اجرا شده است باید بشکل مستمر ادامه داشته باشد
۰
plusresetminus
اجرای پروژه مدیریت چندمنظوره جنگل‌های هیرکانی
به گزارش بلاغ، عباسعلی نوبخت با حضور در ستاد سازمان منابع طبیعی در چالوس با اشاره به اهمیت وظایف منابع طبیعی و نقش آن در حفظ امنیت زیستی کشور افزود: به جهت این اهمیت اولین نشست با همکاران را در ستاد چالوس تعیین کردم تا ضمن دیدار با همکاران ستاد که سال ها در کنارشان بوده ام بر اهمیت این نقش تاکید مجدد داشته باشم.

سرپرست سازمان منابع طبیعی کشور همچنین اضافه کرد: با توجه به توانمندی هایی که در بخش تحقیقات، دانشگاه و اجرا وجود دارد بایستی با تصمیم های درست عرصه های منابع طبیعی که گوهری ارزشمند در کشورمان است را حفظ کنیم.

نوبخت با بیان اینکه تجارب بین المللی ارزشمندی در مدیریت عرصه های جنگلی وجود دارد، خاطر نشان کرد: در سازمان منابع طبیعی تجربه ارزشمند پروژه مدیریت چند منظوره جنگل های هیرکانی که به صورت پایلوت در شمال کشور اجرا شده است باید بشکل مستمر ادامه داشته باشد زیرا اجرای طرح های مدیریت پایدار موجب تحول در زندگی مردم خواهد شد.

  سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در ادامه همراهی و مشارکت مردم در اجرای طرح های منابع طبیعی را بسیار مهم خوانده وافزود: هرجا مشارکت مردم در کنار منابع طبیعی دیده شد، طرح های درخشان وماندگاری در منابع طبیعی به ظهور رسید.

نوبخت در پایان تاکید کرد: امروزه بیش از پیش  در پیشبرد اهداف منابع طبیعی نیازمند همراهی مردم هستیم تا دراین راه شاهد دستاورد و نتایج خوبی باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴