کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

سیلوهای محل نگهداری مواد وارداتی در بنادر باید مشخص شود

1 تير 1401 ساعت 10:59

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر در زمینه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی در خصوص سلامت اقلام وارداتی شد.


به گزارش بلاغ، فرهاد غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران و هیات همراه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر در دیدار و گفت و گو با محمدعلی سعیدی پور مدیر بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر خواستار عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر و شرکت های واردکننده در زمینه های تحقیقاتی و آزمایشگاهی در خصوص سلامت اقلام وارداتی شد.

وی بیان کرد: شرکت های وارد کننده نهاده ها باید سیلوهای محل نگهداری مواد وارداتی را در خصوص قابلیت مصرف دامی یا انسانی مشخص کنند و ما آمادگی داریم تا در خصوص تفکیک محل های نگهداری نهاده های سفارش داده شده و همچنین در مورد نمونه گیری های کیفیت سلامت  محصولات وارداتی همکاری کنیم.

مدیر بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر با استقبال از پیشنهاد همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر در زمینه های مختلف، آمادگی جهت عقد این تفاهم نامه را اعلام کرد و گفت : هر حساسیتی دارید ما ده برابر داریدو ما اجازه نمی دهیم جایی که گندم قرار می گیرد خوراک دام بگذارند و دانشگاه در این زمینه می تواند به ما در زمینه نظارتی و احتیاطی کمک کند و  ایده های خود را جهت ارتقاء در این خصوص به ما بدهد.

 محمدعلی سعیدی پور با بیان این که بند امیرآباد کمترین گزارش کالاهای فاسد شده را در سطح بنادر کشور دارد بیان کرد: تمام کارهای تحقیقاتی را به دانشگاه ها می دهیم و در حال حاضر با سه دانشگاه تفاهم نامه منعقد کردیم .

مدیر بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر با بیان این که بندر امیرآباد جوانترین بندر کشور است افزود: امیر آباد بزرگترین پروژه بندری کشور و تنها بندر شمالی متصل به ریل است که ۲۵ کیلومتر فقط در داخل بندر روروی ریلی دارد و قطار با بار در کشتی سوار می شود و پس از حمل بار مستقیم روی شبکه ریلی می رود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 462571

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/462571/سیلوهای-محل-نگهداری-مواد-وارداتی-بنادر-باید-مشخص-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com