تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۶۲۵۶۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در راستای مبارزه با تخلفات صنفی ۶۵ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شدند.
۰
plusresetminus
پلمب ۶۵ واحد صنفی متخلف در مازندران/کم‌فروشی و تعطیلی خودسرانه در صدر تخلفات
به گزارش بلاغ، یدالله ملکی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق اختیارات شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به سازمان تعزیرات حکومتی، طرح مقابله با واحدهای صنفی متخلف شروع شده است.

وی افزود: هدف از این طرح این است که متخلفان فقط هزینه مالی ندهند و علاوه براعمال جزای نقدی چندین برابری، شخصیت افرادی که عامدانه تخحلف می‌کند نیز با پلمب واحد و نصب بنر مورد مجازات قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف با نصب بنرهای بزرگ پلمب می‌شود، گفت: این طرح از امروز آغاز شد و در مرحله اول سه هفته ادامه دارد.

ملکی گفت: ۶۵ واحدهای صنفی متخلف از جمله نانوایی یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نصب بنر و پارچه پلمب شدند و عمده تخلفات در زمینه کم فروشی و تعطیلی خودسرانه در حوزه نانوایی‌ها بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گرانفرشی و احتکار را از دیگر تخلفات بیان کرد و افزود: این واحد های صنفی بدلیل تخلف کم فروشی ، گرانفروشی ، تقلب و عرضه خارج از شبکه به نصب پارچه و تعطیلی محکوم شدند

ملکی با اشاره به این که بیشتر این واحد های متخلف خبازی بودند تاکید کرد: چند واحد فروش برنج هم بدلیل تخلیط برنج ایرانی با خارجی با حکم تعزیرات به تعطیلی و نصب بنر بر سر درب واحد محکوم شدند .

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴