تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۶۲۵۵۹
فرماندار شهرستان نور گفت: امیدواریم با راه اندازی نمایندگی اداره ثبت در بخش بلده، رضایتمندی مردم افزایش پیدا کند تا ما بتوانیم خدمات بهتر و شایسته را به مردم ارائه کنیم.
۱
plusresetminus
نمایندگی اداره ثبت در بخش بلده راه‌اندازی شود
به گزارش بلاغ، احمد توکلی در بازدید سرزده از اداره ثبت‌ اسناد و املاک شهرستان نور، با مردم، کارکنان و رئیس اداره گفت وگو کرد و از نزدیک شاهد پاسخگویی کارکنان به ارباب رجوع بود.
 
 
توکلی اظهارکرد: در شهرستان نور به علت گستردگی  و برخورداری از موضوع سند تعداد زیادی از مردم به این اداره مراجعه می‌کنند.
 
وی با اشاره به اداره ثبت‌ اسناد و املاک در نور و بخش چمستان خاطرنشان‌کرد: با توجه به اینکه این اداره  در نور به غیر از چمستان باید پاسخگوی افراد از بخش بلده، رویان، ایزدشهر و نور باشد، نیاز به دو برابر نیروی موجود دارد.

فرماندار نور با اشاره به ضرورت تمرکز و دقت بالا در کار ثبت تأکیدکرد: قیمت اراضی به ویژه در شهرهای ساحلی بسیار بالاست و یک اشتباه کوچک در کمترین متراژ زمین، سبب ضرر مالی زیادی برای افراد می‌شود.
 
این مسئول اضافه کرد: حفاظت از حقوق مردم، نیاز به دقت و حساسیت بالا و کمبود نیرو، سبب طولانی شدن زمان کار در این اداره می‌شود.
 
توکلی با اشاره به مذاکره تلفنی با معاون مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران برای جذب نیرو در شهرستان افزود: امیدواریم با فعالیت بیشتر این اداره در نور، حمایت اداره کل ثبت‌ اسناد و املاک مازندران و راه اندازی نمایندگی اداره ثبت در بخش بلده، رضایتمندی مردم افزایش پیدا کند و ما بتوانیم خدمات بهتر و شایسته را به مردم شهرستان ارائه دهیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما