تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۶۲۵۳۷
علی دایی با حسینی‌پور استاندار مازندران دیدار کرد.
۰
plusresetminus
در دیدار علی دایی با استاندار مازندران چه گذشت؟
به گزارش بلاغ، عکس دیدار علی دایی آقای گل جهان با سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در استانداری مازندران از امروز در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

و اما ماجرای این دیدار چه بوده است؟

سید محمودحسینی‌پور استاندار مازندران پس از حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران در استانداری مازندران، در یاداداشتی درباره این دیدار نوشت:

شاید علی دایی را بتوان در زمره معدود اسطوره های ورزشی قلمداد کرد که با وسواس و دقت نظر خاصی از شهرتش استفاده می‌کند و هیچگاه شهرتش را با سودا گری نیامیخته است.

او که سال‌ها در سطح اول فوتبال آسیا و جهان درخشید و به یکی از اسطوره های ملی ارزشمند کشور تبدیل شده است امروز به دور از هیاهو و پروپاگاندای رایج هم دست در کار خیر دارد و هم با استفاده از ظرفیت های شخصی و ارتباطات سازنده‌اش ،در امور اجتماعی و اقتصادی فعال است.
 

در این نشست دوستانه از همه جا گفتگو کردیم به ویژه از تیم با افتخار و قهرمان نساجی و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پرس و جوکرد که مفصل به ایشان توضیح دادم.
از فرصت‌های منحصر به فرد و خدادادی مازندران گفت و بستری که برای توریسم ورزشی و ایجاد درآمد  برای مردم مازندران و اینکه احداث دوکمپ ورزشی مدرن می تواند مازندران را به قطب گردشگری ورزشی بین المللی و ایجاد رشد اقتصادی پایدار تبدیل نماید.

حضور ارزشمند اسطوره فوتبال ایران و جهان در استان مازندران را به عنوان یک فرصت مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه ورزش بین‌المللی می بینم تا در مسیر تعالی مازندران قوی مفتخر به تقدیم ده هزار و چهارصد شهید قهرمان است ، قرار دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
این آقا مهمانانش و چهره هایش هم غیر بومی هستند
feedback
United States
رضا
آقای استاندار ! افتخار نکنید که نشستتان کاری نبوده ، چرا که از وقت و هزینه شهدا ، ایثارگران ، بانوان ، جوانان ، کارگران و تمام مردم مازندران برای این ملاقات مایه گذاشته اید ….
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴