تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۶۲۵۳۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: یادواره استانی شهید گرانقدر نوروزعلی یزدانخواه به میزبانی فریدونکنار در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی در مازندران برگزار می‌شود
به گزارش بلاغ، علی باقری در اولین جلسه ستاد یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی استان مازندران که با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلای مازندران، معاونین اداره کل، روسای تشکل‌های کارگری و مدیران حوزه بسیج کارگری استان در محل سالن جلسات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم، گفت: باید با همدلی، هم افزایی و تعامل گام بزرگی در جهت ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت در استان و کشور عزیزمان برداریم.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه وجود تفکر فرهنگ ایثار و فداکاری در بین مردم سبب  شده است که این نظام مقدم در سخت ترین شرایط نیز پا برجاست، تصریح کرد: باید طوری کار و رفتار داشته باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.

رئیس ستاد یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی مازندران ایثارگری های شهدا و ایثارگران سبب  شده است که مسئولین ارائه خدمت به مردم شریف این سرزمین اسلامی را وظیفه خود بدانند.

وی با بیان اینکه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مازندران از هیچ کوششی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دریغ نخواهد کرد، ادامه داد: شهید یزدانخواه یک افتخار ملی و استانی برای همه ماست و یادواره این شهید گرانقدر باید به بهترین نحو برگزار شود.

 باقری بهترین شرکای اجتماعی در استان را تشکل های کارگری اعلام کرد و افزود: تعامل خوبی با تشکل ها داریم و باید خدمات ویژه ای به این قشر خدوم ارائه کنیم.
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: کارگران به عنوان بازوی جهش تولید و نیروی مولد، یکی از مهمترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و دبیر ستاد یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی مازندران نیز در این جلسه  جایگاه کارگران را در کشور بسیار مهم دانست و افزود:  در هشت سال دفاع مقدس و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی کارگران بزرگی خود را نشان داده اند.

سید جواد حسینیان با اشاره به اینکه کارگران همواره در خط مقدم  جنگ نابرابر اقتصادی هستند، تصریح کرد: در دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری نیز جایگاه بالای کارگران و ضرورت توجه به این قشر همواره دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما از طرق مختلف در حال ضربه وارد کردن به اسلام و انقلاب هستند و این وظیفه ماست که از اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان ایران دفاع کنیم.

حسینیان با بیان این که کارگران نقش مهمی در رونق تولید کشور دارند، گفت: کارگران بعنوان تلاشگران عرصه اقتصادی، کشور را به سمت پیشرفت سوق می دهند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت: یادواره شهید شاخص کارگری کشوری شهید گرانقدر نوروزعلی یزدانخواه با دو محوریت به میزبانی سپاه ناحیه فریدونکنار در هفته دفاع مقدس و مراسم ملی نیز در سالروز شهادت این شهید والامقام در سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

حسینیان خاطرنشان کرد: ساخت مستند و فیلم برای شهید یزدانخواه، تهیه کتاب صوتی، چاپ مجدد کتاب شهید، ساخت سردیس شهید، تبلیغات محیطی و... در دست اقدام است.
 

وی اظهار داشت: باید بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر این شهید را به جامعه کارگری و مردم معرفی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهید یزدانخواه و خانواده ایشان حق زیادی بر گردن ما دارند، گفت: ۵ شهید از بیت یزدانخواه تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

 محمد برمر با اعلام اینکه شهید نوروزعلی یزدانخواه یک کارگر بود که از همه چیز خود گذشت و ایثار کرد، افزود: جبهه کار و تولید یک جبهه مقدس است و کارگران مدافعان حرم اقتصادی در این جبهه هستند و تولید خط مقدم این جبهه قرار دارد.

در این مراسم از یادمان شهدای کارگری و کارفرمایی استان مازندران رونمایی و احکام مسئولیت اعضای ستاد یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی استان مازندران اهداء شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما