تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
کد مطلب : ۴۶۲۵۱۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران هر کدام از ما باید افسر جهاد تبیین باشیم، گفت: باید با کنشگری فعال و مؤثر در عرصه جهاد تبیین ترفندها و عملیات روانی دشمنان را خنثی کنیم.
۰
plusresetminus
در برابر عملیات روانی دشمن، افسران جهاد تبیین باشیم
به گزارش بلاغ، سردار غلامرضا سلیمانی در افتتاحیه کنگره ملی بزرگداشت ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: استمرار راه شهدا هم تعقیب اهداف انقلاب اسلامی است و هم برنامه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن بی‌رحمانه بر ملت ایران می‌تازد، تصریح کرد: دشمن در بستر فضای مجازی و با توسل به دروغ سعی در القای یأس و ناامیدی در میان ملت ایران دارد، چنانکه هر کس در فضای مجازی سیر کند و دچار بحران هویت شود احساس می‌کند که به پایان راه رسیده است.

وی توضیح داد: راه ملت ایران مشخص و آینده روشن است، البته مشکلاتی وجود دارد که عمده آن‌ها از کارشکنی‌ها و برنامه‌های همین دشمنان نشأت گرفته است.

سلیمانی با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی و در جنگ ترکیبی، هر کدام از ما باید افسر جهاد تبیین باشیم، عنوان کرد: باید با کنشگری فعال و مؤثر در عرصه جهاد تبیین ترفندها و عملیات روانی دشمنان را خنثی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جامعه عشایری در تمام دوران‌ها پرچم‌دار عزت، افتخار، دیانت و میهن‌پرستی بوده و شجاعت و مقاومت را معنا کرده است.

وی دشمنی با دشمنان اسلام و ایران و همچنین خدمت‌گزاری به مردم را از مهمترین ویژگی‌های عشایر برشمرد و افزود: تقدیم ۱۱ هزار شهید سند گویای این ادعاست.

سلیمانی یادآور شد: امام(ره) در سال ۴۲ و در پاسخ به نامه‌ای که رییس ایلی از لرستان برای اعلام حمایت از مرجعیت تشیع ارسال کرده بود نوشتند، « عشایر ذخایر بقیه‌ الله الاعظم هستند» و بعد از انقلاب هم عشایر را ذخایر انقلاب نامیدند.

سلیمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره قدردان عشایر بوده‌اند و در بیانات ایشان که در اجلاسیه همین کنگره پخش می‌شود جملات رسایی در وصف عشایر فرموده‌اند.

وی در پایان از عوامل برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰