مدیرعامل توزیع نیروی برق مازندران اعلام کرد:

قطع برق ادارات 3 شهر مازندران/ خاموشی در بخش خانگی و تجاری نداشتیم

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۴۶۲۵۱۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: برق برخی اداره‌های شهرستان‌های فریدونکنار، بابلسر و ساری به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف قطع شد.
۰
plusresetminus
قطع برق ادارات 3 شهر مازندران/ خاموشی در بخش خانگی و تجاری نداشتیم
به گزارش بلاغ، سیدکاظم حسینی کارنامی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف برق شامل تمامی بخش‌های خانگی، تجاری، صنعت و اداره‌ها می‌شود گفت: مصرف برق ادار‌ها امسال روزانه به طور ویژه و با نصب کنتور هوشمند کنترل می‌شود.

وی افزود: تاکنون برق اداره‌های شهرستان‌های فریدونکنار، بابلسر و ساری به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف قطع شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: براساس مصوبه هیئت دولت، ادارات باید مصرف برق خود را ۳۰ درصد در ساعات کاری کاهش دهند و در صورتی که مصرف خود را کاهش ندهند، در مرحله نخست اخطار دریافت می‌کنند و در صورت رعایت نکردن، برق ادار‌های پرمصرف قطع خواهد شد.

حسینی کارنامی افزود: این اقدامات به منظور تامین پایدار برق مشترکان خانگی و تداوم روند تولید ادامه خواهد یافت و به همین دلیل، ادارات باید پس از پایان ساعات کاری نسبت به خاموشی سیستم‌های سرمایشی و روشنایی‌های غیر ضروری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون در بخش خانگی و تجاری خاموشی نداشتیم ادامه داد: اگر روند مدیریت مصرف برق در همه بخش‌ها رعایت شود امسال شاهد خاموشی در بخش خانگی و تجاری نخواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: شرکت توزیع برق مازندران حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد که از این تعداد ۷۵ درصد آن خانگی است که از این تعداد فقط هشت درصد مشترکان الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

حسینی کارنامی گفت: شرکت توزیع برق مازندران حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد که از این تعداد ۷۵ درصد ان خانگی، ۶ درصد کشاورزی، و کمتر از یک درصد را مشترکین صنعتی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴