BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - تامین آب شرب ۸۰ خانوار روستای "رودبارکلا" به همت بسیج سازندگی - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خبر داد:

تامین آب شرب ۸۰ خانوار روستای "رودبارکلا" به همت بسیج سازندگی

29 خرداد 1401 ساعت 14:16

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: به همت بسیج سازندگي سپاه ناحیه ساری ۸۰ خانوار روستاي رودبارکلا بخش کلیجانرستاق برای همیشه از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.


به گزارش بلاغ، سید ابراهیم شریفی در آئین افتتاحیه پروژه آبرساني روستاي دوردست رودبارکلای شهرستان ساری، اظهار کرد: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در بحث رفع آلام محرومین و محرومیت زدایی در مناطق محروم و دور دست کمتر برخوردار این پروژه درقالب قرارگاه محله مهدوی ایجاد و به بهره برداری رسیده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری افزود: با تکمیل این پروژه محرومیت زدايي که به طول ۱۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال به همت بسیج سازندگي سپاه ناحیه ساری، حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) کلیجانرستاق و با احسان خیرین، و مشارکت و همراهی اهالی منطقه‌ اجرایی شده است ، قریب به ۸۰ خانوار روستاي رودبارکلا برای همیشه از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
 


 وی یادآورشد: همچنین از سال ۱۴۰۰تاکنون در حوزه ساخت خانه محروم، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند قریب به ۵۰میلیارد تومان با همراهی خیرین هزینه شده است.

فرمانده حوزه حضرت خاتم الانبیاء ساری نیز با اشاره به همت خیرین و بسیج سازندگی سپاه ساری، گفت:برای آبرسانی به روستای رودبارکلا ۱۵۰۰ متر لوله‌کشی صورت گرفت.
 

علی اصغر عباسی افزود:حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) کلیجانرستاق با احسان خیرین، و مشارکت و پای کاری اهالی منطقه این پروژه را به اتمام رساند.
 

پروژه آبرسانی روستای رودبارکلا به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری در قالب قرارگاه «محله مهدوی» تکمیل و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 462508

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/462508/تامین-آب-شرب-۸۰-خانوار-روستای-رودبارکلا-همت-بسیج-سازندگی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com