تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۶۲۵۰۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: به همت بسیج سازندگي سپاه ناحیه ساری ۸۰ خانوار روستاي رودبارکلا بخش کلیجانرستاق برای همیشه از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
۰
plusresetminus
تامین آب شرب ۸۰ خانوار روستای "رودبارکلا" به همت بسیج سازندگی
به گزارش بلاغ، سید ابراهیم شریفی در آئین افتتاحیه پروژه آبرساني روستاي دوردست رودبارکلای شهرستان ساری، اظهار کرد: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در بحث رفع آلام محرومین و محرومیت زدایی در مناطق محروم و دور دست کمتر برخوردار این پروژه درقالب قرارگاه محله مهدوی ایجاد و به بهره برداری رسیده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری افزود: با تکمیل این پروژه محرومیت زدايي که به طول ۱۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال به همت بسیج سازندگي سپاه ناحیه ساری، حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) کلیجانرستاق و با احسان خیرین، و مشارکت و همراهی اهالی منطقه‌ اجرایی شده است ، قریب به ۸۰ خانوار روستاي رودبارکلا برای همیشه از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
 

 وی یادآورشد: همچنین از سال ۱۴۰۰تاکنون در حوزه ساخت خانه محروم، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند قریب به ۵۰میلیارد تومان با همراهی خیرین هزینه شده است.

فرمانده حوزه حضرت خاتم الانبیاء ساری نیز با اشاره به همت خیرین و بسیج سازندگی سپاه ساری، گفت:برای آبرسانی به روستای رودبارکلا ۱۵۰۰ متر لوله‌کشی صورت گرفت.
 

علی اصغر عباسی افزود:حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) کلیجانرستاق با احسان خیرین، و مشارکت و پای کاری اهالی منطقه این پروژه را به اتمام رساند.
 

پروژه آبرسانی روستای رودبارکلا به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری در قالب قرارگاه «محله مهدوی» تکمیل و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴