تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۶۲۵۰۵
رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری 120 نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز در شهرستان نکا خبر داد و گفت: دستگاه قضا با افرادی که توجهی به ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ بومی منطقه‌ای و اصول گردشگری ندارند، برخورد قانونی انجام می‌دهد.
۷
plusresetminus
دستگیری 120 نفر از اعضای یک پارتی شیطان‌پرستی در جنگل‌های نکا
به گزارش بلاغ؛ حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در جمع خبرنگاران از دستگیری 120 نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز در شهرستان نکا خبر داد و گفت: مردم استان مازندران، مردمانی شهید پرور، ولایی و پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند.

وی افزود: توقع مردم استان  حفظ شعائر و ارزش‌های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی و قانون‌گریزی است؛ براین اساس دادگستری استان در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه‌های مرتبط است.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطر نشان کرد: ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان  قرار داشته و اعضای این تور در جنگل «پی‌رجه» نکا با نصب بنرهای شیطان‌پرستی و اعمال مجرمانه‌ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب، دیگر موارد خلاف شرع و قانون داشتند و توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر و پرونده‌ قضائی در این ارتباط تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: دستگاه قضا با افرادی که بدون توجه به ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ بومی منطقه‌ای و اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند برخورد قانونی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی اکبر رنجبربایع کلایی.نکا
به نام خداوند بخشنده مهربان،
سلام به رهبرعزیزم و سلام بر شهدا، دست همه زحمت کشان به این
انقلاب درد نکند.بایدتقدیر تشکر کرد از همه کسانیکه جلوی چنین فسادی رادراستان اتفاق می افتد سریع می گیرند.تشکر،تشکر،
اجرکم عندالله،علی اکبر رنجبربایع کلایی نکا دبیر معارف،رزمنده،،
feedback
Romania
مریم
حتما اشد مجازات رو براشون در نظر بگیرید دیگه خط قرمزها رو رد کردن