تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۶۲۵۰۴
عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران از تداوم دور جدید روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه خبر داد و گفت: قیمت سکه امامی به 15 میلیون و 400 هزار تومان، نیم سکه 8 میلیون و 500 هزار تومان و ربع سکه 5 میلیون و 600 تومان رسیده است.
۰
plusresetminus
طلا همچنان روی دور گرانی!
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از تداوم دور جدید روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه خبر داد و گفت: فعلا قیمت‌ها رو به بالا است و نرخ‌ها به نسبت یک ماهه گذشته، عدد خیلی بالاتری است.

وی افزود: قیمت‌های حال حاضر در واقع دستوری است و معاملات در بازار طلا، تقریبا راکد است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، با اشاره به قیمت 6 میلیون و 200 هزار تومانی امروز  هر مثقال طلا، خاطرنشان کرد: هر گرم طلا در معاملات امروز با نرخ یک میلیون و 451 هزار تومان محاسبه شد.

نصیری ادامه داد: قیمت سکه امامی به 15 میلیون و 400 هزار تومان، نیم سکه 8 میلیون و 500 هزار تومان و ربع سکه 5 میلیون و 600 تومان رسید.

وی اعلام کرد: هر چند نرخ‌های بالا بر روی سایت‌های رسمی مندرج شده است اما عملا معاملات با نرخ‌هایی بالاتر از این نیز انجام می‌شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، متذکر شد: بنظر می‌رسد در موج جهش قیمت پیش‌رو، نرخ امروز کف قیمت‌های بازار است و لذا از خرید در شرایط حال حاضر، کسی متضرر نمی‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲