مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه کربلا خبر داد:

اجرای "جشنواره دیار علویان" در ۲۵ نقطه گردشگری مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۶۲۴۸۵
مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: با همکاری گروهای جهادی فرهنگی، برنامه های پرمحتوا و مناسبی تابستان امسال در۲۵نقطه تفریحی استان برای اوقات فراغت مردم، مسافران و گردشگران اجرا می شود.
۱
plusresetminus
اجرای "جشنواره دیار علویان" در ۲۵ نقطه گردشگری مازندران
به گزارش بلاغ، محمد عباسپور در مراسم  آغاز به کار نهمین جشنواره دیار علویان بیان داشت:مازندران در ایام تابستان میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران است که اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سطح سواحل و تفرجگاه های استان مازندران دردستور کار قرار دارد.

وی افزود: انتقال مفاهیم فرهنگ‌مازندران،پرکردن اوقات فراغت مسافران ، گردشگران  و مردم‌مازندران که به سواحل و تفرجگاهها مراجعه می کنند برگزاری مباحث اجتماعی وآموزش سبک زندگی اسلامی برخی از اهداف این جشنواره می باشد.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت:۲۵گروه جهادی  مردم‌نهاد با کمک دستگاهای اجرایی این جشنواره را در ۲۵ نقطه گردشگری و تفرجگاه استان برگزار می کنند.

عباسپوربا بیان اینکه این جشنواره در چندین بخش اجرا می شود تاکید کرد: برپایی غرفه مهد، مشاوره،برنامه میدانی مرد باران،قطار شادی کودکان،تئاتر خیابانی،برگزاری جنگ شادی با آیتم های هنری،تئاتر طنز،موسیقی ، برگزاری برنامه رادیو ساحل و دیگر برنامه های فرهنگی مجموعه ای از یک‌الگوی محتوایی قوی را ترسیم‌کردیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما