تاریخ انتشارشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
کد مطلب : ۴۶۲۴۷۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: 25 تُن آرد قاچاق یارانه‌ای طی چند مرحله در این شهرستان کشف و ضبط شد.
۰
plusresetminus
کشف 25 تن آرد احتکار شده در جویبار
به گزارش بلاغ، مهرداد بابایی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: سربازان گمنام اطلاعات سپاه ناحیه شهرستان جویبار، جمعه ۲۷ خرداد، با کار اطلاعاتی دقیق و اشراف کامل امنیتی، ۱۴ تن آرد قاچاق را در منزلی متروکه یکی از روستا‌های این شهرستان کشف کردند.

وی بیان کرد: این دومین محموله آرد یارانه ای احتکار شده بود که طی یک کار اطلاعاتی دقیق توسط پاسداران گمنام امام زمان عج در اطلاعات سپاه شهرستان جویبار کشف و ضبط شده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار افزود: طی چند روز اخیر در مجموع مقدار دو محموله بالغ بر  ۲۵تن آرد یارانه ای قاچاق در شهرستان با همکاری برخی دستگاههای اجرایی توسط اطلاعات سپاه کشف و ضبط شد که جهت اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

بابایی بیان کرد: سودجویان و کسانی که در صدد برهم زدن نظم عمومی جامعه و بازار هستند بدانند که در چتر اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) قرار دارند و اجازه نخواهند یافت در این مقطع مهم، آرامش روانی بازار را بر هم بزنند.

فرماندار جویبار نیز خاطرنشان کرد: این آردها از شهرهای مختلف، توسط عده‌ای جمع‌آوری و در این مکان دپو شده بود.

کمال رستمعلی تاکید کرد: نیروهای امنیتی، انتظامی، قضایی و اجرایی شهرستان در هم‌دلی و هماهنگی کامل، با هرگونه تخلف، برخورد قاطع خواهند داشت.

وی گفت: این آردهای مکشوفه پس از طی روند قانونی، قطعا دوباره به چرخه باز خواهد گشت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰