تاریخ انتشارجمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۶۲۴۶۶
نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان این که دشمن نمی‌خواهد ما از دانش‌های فاخر و پیشرفته فوق نوین بهره مند شویم، گفت: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها مخالف توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هستند.
۰
plusresetminus
استکبار جهانی و صهیونیست‌ها مخالف توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هستند
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تبریک سالروز جهاد سازندگی اظهار داشت: جهاد سازندگی در حوزه‌های مختلف از جمله عمران و آبادانی ایران اسلامی خدمات زیادی را ارائه کرده است.

وی گفت: امروز جهاد کشاورزی در کنار کشاورزان مأموریت‌های مهمی دارد و تأمین غذایی از جمله اهداف و برنامه‌های آن است.

وی با بیان اینکه جنگ سوم جهانی روی غذا خواهد بود، داشتن امنیت غذایی و حفظ آن را لازم دانست و گفت: آزادسازی قیمت برای تأمین امنیت غذایی بسیار اهمیت دارد زیرا اقلام مختلف نظیر گندم، آرد و غیره در گذشته قاچاق می‌شد.

لائینی یادآور شد: قیمت گذاری مناسب روی محصولات کشاورزی از جمله گندم در راستای تأمین امنیت غذایی صورت گرفته است و رسیدن به کشاورزی دانش بنیان از دیگر مأموریت‌های جهاد کشاورزی است.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه برای دانش بنیان کردن کشاورزی باید طرح و برنامه داشته باشیم، گفت: کشاورزی باید با محیط سازوگار باشد و به سمت تولید اقلام ارگانیک پیش رویم و از کشت محصولات کم آب طلب و گلخانه‌ای حمایت کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران از وی به عنوان یک اسوه یاد کرد و گفت: این شهید بزرگوار به دنیا و موقعیت‌های دنیایی پشت پا زد و در حوزه جهاد در فلسطین و لبنان و دفاع مقدس نقش آفرینی کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار معرفی درست ابعاد شخصیتی شهید چمران شد و با گرامیداشت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تبلیغات اسلامی باید تبلیغات فراگیر باشد نه آن که فقط با یک بخش از جامعه ارتباط داشته باشند.

لائینی رساندن پیام به تمام آحاد جامعه را مهم دانست و گفت: باید فضای مجازی و حقیقی اطلاع رسانی دینی و تبلیغی داشته باشیم.

وی خانوادگی کردن تبلیغات اسلامی را یک ضرورت برشمرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام در واقعه غدیر، خط سیر تبلیغات را تعیین کردند و تمام مردم باید مبلغ باشند و پیام غدیر را خانوادگی نشر دهیم.

وی خواستار رعایت انصاف توسط اصناف شد و گفت: علاوه براین نسبت به اصناف باید انصاف رعایت شود و در زمینه مالیات و عوارض با عدالت با آنها برخورد شود زیرا اصناف بازوی انقلاب هستند.

لائینی با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت: جنگ آینده، جنگ آب است و مازندران پرآب نیز دارای کمبود آب است و باید در مصرف آب صرفه جویی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان این که دشمن نمی‌خواهد ما از دانش‌های فاخر و پیشرفته فوق نوین بهره مند شویم، گفت: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها مخالف توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم