تاریخ انتشارجمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۶۲۴۶۵
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه دستگاه قضایی باید در برخورد با مجرمان احکام بازدارنده صادر کند گفت: کشت دوم اقتصاد یک خانواده را مدیریت می‌کند.
۰
plusresetminus
دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان احکام بازدارنده صادر کند/مدیریت اقتصاد خانواده با کشت دوم برنج
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: تقوا می‌تواند در همه زمینه‌ها بروز و ظهور داشته باشد که گاهی تشکر از مخلوقین است.

وی با اشاره به اینکه از امنیت آفرینان جامعه که از مخلوقین پروردگار عالم هستند و برای امنیت جامعه ما به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی کشور که در سریعترین زمان سارقان صندوق امانات بانک ملی تهران را دستگیر کردند تشکر می‌کنیم.

امام جمعه فریدونکنار با بیان تذکری به نیروی انتظامی و مراجع قضایی تصریح کرد: همین افراد سارق، تیر ماه سال گذشته یکی از بانک‌های شهرستان قائمشهر در استان مازندران را مورد سرقت قرار دادند که به قید وثیقه آزاد بودند و هنوز یک سال نگذشته اقدام به سرقت از ۱۶۸ صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه در تهران می‌کنند که نشان دهنده عدم بازدارندگی احکام صادره است.

تقی‌پور بر لزوم برخوردهای بازدارنده با مجرمان تاکید کرد و ادامه داد: باید عواملی در صدور حکم‌ها و برخوردها وجود داشته باشد که بازدارنده بوده و افراد مجرم دیگر دست به این اقدامات نزنند.

وی افزود: بنابر اعلام مسئولان انتظامی مهمترین عامل و انگیزه‌ای که موجب می‌شود سارقان دست به سرقت بزنند، اعتیاد است.

امام جمعه فریدونکنار با گرامی‌داشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی که در یکم تیر ماه است گفت: باتوجه به صدور فرمان جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری نهادهایی مانند سازمان تبلیغات، حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و دانشگاه‌ها که مخاطب اول این فرمان هستند باید تلاش زیادی انجام دهند.

تقی‌پور با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات کشور باید بازیابی شود اظهارکرد: البته اقدامات خوبی در دست است که امیدواریم هرچه زودتر به مرحله عملیاتی برسد.

وی با تبریک روز جهاد سازندگی خاطرنشان کرد: این روز یادآور دلاورمردی‌های جهادگران در دوران دفاع مقدس و سازندگی است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه امنیت غذایی دست جهاد کشاورزی است تصریح کرد: اگر مسئولان جهاد کشاورزی در سنددار کردن اراضی کشاورزی کمک‌های لازم را انجام دهند مشکلات تغییر کاربری به وجود نمی‌آید.

تقی‌پور افزود: باید با کشاورزان قراداد بسته شود تا آن‌ها بدانند چه بکارند که متضرر نشوند و اینکه دولت دارد خرید تضمینی انجام می‌دهد کاری بسیار ارزنده است.

وی تاکید کرد: جهاد کشاورزی فریدونکنار باید اطلاعات دقیق از وضعیت کشاورزی را جمع‌آوری کند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه ما همچنان نمی‌دانیم که مشکل سوخت کشاورزان حل شد یا نشد؟ گفت: درحالی که مسئولان در طرح ۳۰ شب ۳۰ مسجد تاکید داشتند که مشکل سوخت حل شده اما کشاورزان گلایه از وضعیت سوخت دارند که نشان می‌دهد سوخت به کشاورزان نرسید.

تقی‌پور افزود: یک کشاورز باید ۴۲ شاخص اعم از کود، سم، پلاستیک، کارگر، نشاکار، کمباین و غیره را هزینه کند تا سرمایه‌ای از بابت کشاورزی به دست بیاید که مبالغ سنگینی به همراه دارد.

وی ادامه داد: کشت دوم اقتصاد یک خانواده را مدیریت می‌کند و افرادی که به‌دنبال جلوگیری از کشت دوم هستند باید حرف اقناع کننده بزنند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه ما در یک جنگ تمام عیار شناختی قرار داریم اظهارکرد: ۸۸ شیوه برای جنگ عملیات روانی توسط دشمن درحال اجرا است.

تقی‌پور با بیان اینکه یکی از روش‌های عملیات روانی کوچک نمایی است خاطرنشان کرد: درحالی که سرود سلام فرمانده جهانی شده اما رسانه‌های دشمن یا آن را بایکوت کرده و یا با شبهه‌افکنی به دنبال کوچک شمردن این اتفاق بزرگ هستند.

وی تصریح کرد: ما از زحمت کشان پلیس‌فتا و اطلاعات و امنیت خواستاریم که با عوامل رسانه‌های خارجی که دستاوردهای شهرستان را با سیاه‌نمایی منعکس می‌کنند برخورد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴