کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری مراسم هیئت خادمین شهداء درجوار شهدای گمنام سوادکوه شمالی+تصاویر

25 خرداد 1401 ساعت 19:34

مراسم هیئت خادمین شهداء درجوار شهدای گمنام سوادکوه شمالی برگزار شد.


به گزارش بلاغ ،مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی گفت : برگزاری مراسم روضه هفتگی همراه با قرائت زیارت عاشورا  توسط کربلایی بابایی و سخنرانی  علی پیر فلک (فرماندار سوادکوه شمالی ) و مدیحه سرایی کربلایی سید ابوالفضل رحیمی  در جوار  شهدای گمنام به همت کمیته خادمین شهداء مانند هفته های گذشته باشکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

وی با تأکید به زنده نگه داشتن  نام و یاد شهدا گفت: در همه زمانها زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده های معظم انها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است از این رو برگزاری مراسمات در جوار شهدا  نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

وی اذعان کرد: هدف جنگ نرم دشمن، این است که مردم را از عرصه‌ی جهاد و مقاومت دور کند،  بطور قطع یاد شهدا و برگزاری مراسمات در جوار شهدا  میتواند ملّت را سَرپا نگه داشته و در آنها شوق و طراوت را به وجود بیاورد . بیان زندگی‌نامه‌ی شهیدان و خصوصیّات زندگی شهدا و چگونگی مشی زندگی آنها در بین نسل جوان راهگشای بسیاری از مسائل خواهد بود.

 علیرضا آرائی نژاد(مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی) بیان کرد: بنابه فرمایشات حضرت امام خامنه ای مدظله  باید تلاش شود  مشی و سبک زندگی شهدا تبیین شود.  دشمنان ایران به دنبال تبدیل کردن ارزش‌های ما به ضد ارزش هستند، لذا  از ترویج فرهنگ شهدا ناراحتند چون فرهنگ شهدا  نشأت‌ گرفته از فرهنگ عاشورا است و ما موظفیم با برگزاری مراسمات در جوار شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال دهیم .
 
مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی  ادامه داد: به سبب حضور جوانان و نوجوانان در چنین مجالس و آشنایی آنان با شهدای شهر، تعلق و خاطر آنان نسبت به آرمان های شهدا ارتقا یافته است.

 وی خاطر نشان کرد : مراسم روضه هفتگی خادمین شهدا ء سوادکوه شمالی  سه شنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ در جوار شهدای گمنام شیرگاه بر گزار می باشد و ازعموم برادران و خواهران در این مراسم معنوی دعوت بعمل می آید

در پایان مراسم مردم شهید پرور شهرستان سوادکوه شمالی  با امضای طوماری هتک حرمت به ساحت مقدس  امام رضا(ع) در فیلم عنکبوت مقدس را محکوم و خواستار برخورد قاطع با عاملان این حرکت غیر اخلاقی شدند.
 

 


کد مطلب: 462427

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/462427/برگزاری-مراسم-هیئت-خادمین-شهداء-درجوار-شهدای-گمنام-سوادکوه-شمالی-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com