تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۶۲۳۴۴
در سالروز ولادت امام رضا(ع) افتتاح کارگاه خیاطی و توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی در مسجد مهرآباد شهرستان نکا به همت گروه جهادی برکت انقلاب اجرایی شد.
۰
plusresetminus
اشتغالزایی برای ۱۵ نفر در نکا به همت یک گروه جهادی
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، علی نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در حاشیه افتتاح کارگاه خیاطی و توزیع بسته‌های معیشتی، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید آنهایی که در راه خدا جهاد می‌کنند برتر از کسانی که توجهی به این مسائل ندارند، پس شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افضل‌تر از انسان‌هایی که توجه به این مسائل ندارند، هستند.

وی افزود: امروز عرصه جهاد است، ما جهادهای مختلفی را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون مقام معظم رهبری فرمان جهاد تبیین را سر دادند، اگر در هشت سال دفاع مقدس یا در جبهه‌های مقاومت جهاد کردند، این جهاد کفایی بوده اما اکنون جهاد عینی و فوری است.
در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا اذعان کرد: ما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر ما واجب الامر است با توجه به مخاطب خود مسئله جهاد تبیین را انجام دهیم،حال در جهاد تبیین باید بر ضد هر آنچه که دشمن در جامعه رواج می‌دهد، عمل کنیم.

همچنین گروه جهادی برکت انقلاب از ابتدای سال جاری تعداد ۲۰۰ بسته کمک معیشتی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کرده و امروز تعداد ۲۰۰ بسته که هر پک ارزشی توزیع شده بالغ بر ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد.

همچنین یک کارگاه خیاطی با استعداد ۱۰ عدد چرخ‌خیاطی به همراه لوازم جانبی در مسجد سعادت مهرآباد راه اندازی شده که برای پنج نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

این کارگاه به مدت چهار ماه از اسفند ماه سال گذشته مشغول به فعالیت است که به مناسبت ولادت امام رضا(ع) به صورت رسمی افتتاح شده همچنین لازم به ذکر است که دو کارگاه بزرگ خیاطی شهرستان نکا جهت همکاری با این خیاطی اعلام آمادگی کردند.
این کارگاه آمادگی کامل جهت دوخت انواع لباس فرم مدارس، ادارات سطح شهر، صنایع، مراکز درمانی و… دارد، از نمونه کارهای این خیاطی می‌توان به تولید جامدادی، انواع کیف‌های زنانه و مردانه، لباس‌های زنانه و مردانه و بچه‌گانه و… اشاره کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰