وقتی قلوب مردم به نسیم قدس رضوی متبرک شد؛

8 زندانی در نکا با حضور خادمان آستان قدس امام رضا(ع) آزاد شدند

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۶۲۳۳۳
همزمان با ایام دهه کرامت و ولادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با حضور خادمان آستان قدس رضوی در شهرستان نکا، ضمن آزادی هشت زندانی، برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی در این شهرستان اجرایی شد.
۱
plusresetminus
8 زندانی در نکا با حضور خادمان آستان قدس امام رضا(ع) آزاد شدند
به گزارش بلاغ، خادمان حرم مطهر رضوی با حمل پرچم امام رضا (ع) در غالب کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان نکا میهمان شهروندان نکایی شدند.

ابتدا خادمان و سفیران امام رضا(ع) در دفتر امام جمعه نکا حاضر شده و در مراسم مختصری ضمن گرامیداشت دهه کرامت با مسئولان این شهرستان دیدار  و برنامه‌های خود در نکا را آغاز کردند.

حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی در نخستین دقایق ورود خدام به شهرستان اظهار کرد: امام رضا(ع) میعادگاه و  قبله دل همه ایرانی‌ها است که این نکته بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

وی افزود: در سرزمینی که انوار وجود دارد ولایتمداری و پاسداری از حریم ولایت امری ضروری است، چرا که بسیاری در آرزوی قرار گرفتن در منطقه ی ولایت هستند.
همچنین حجت‌الاسلام میرزایی روحانی کاروان زیر سایه خورشید نیز دهه کرامت را بهانه ای برای معطر شدن فضای کشور به عطر رضوی یاد کرد.

در حاشیه برنامه کاروان سایه خورشید با حضور در دادگستری شهرستان نکا برنامه آزادی هشت زندانی به برکت حضور پرچم مقدس امام رضا (ع)  با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۵۰ میلیون تومان، اجرا کردند.

در ادامه پرچم مطهر علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) در منزل شهید لقمانی، مدرسه آیت الله نصیری، مجموعه صنعتی دانش‌بنیان فولادماشین و در پایان حاضر شدن در جمع مردم روستای گل خیل و اطرب حضور یافته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲