تاریخ انتشارشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۶۲۱۷۵
با دستور دادستان بابل، منطقه گردشگری سد شیاده بندپی پلمب شد.
۴
plusresetminus
پلمب منطقه گردشگری سد شیاده بندپی بابل
به گزارش بلاغ، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی ضبط کلیپ‌های رقص و مضمون توهین به اهل بیت (ع)، دادستان عمومی و انقلاب بابل به این مسأله ورود و این واحد گردشگری را پلمب کرد.

دادستان شهرستان بابل گفت: در بررسی‌ها مشخص شد دو مرد و چهار زن این کلیپ ناهنجار را در صفحه اینستاگرام خود نیز منتشر کردند که با دستور بازپرس و احضار افراد تلفن همراه آن‌ها ضبط شد.

حجت‌الاسلام ملاکریمی افزود: علت پلمب این محل با وجود حمایت همه‌جانبه دادستانی از واحد‌های تولیدی، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، انجام رفتار‌های خلاف عرف اجتماعی و اسلامی بوده است.

دادستان بابل تصریح کرد: چندین بار از این نقطه شخصا بازدید کردم و تذکرات لازم را داده بودم، رعایت نکردن شئونات اسلامی، جریحه‌دار کردن عفت عمومی و توهین به برخی از اعتقادات شیعی و مکتب اهل بیت علت این پلمب بود و باید با این افراد برخورد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رهگذر
سلام، خدا را شکر که این منطقه پلمپ شد، شاید گردانندگان این محیط به خودشان بیایند و اینقدر با ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و خون شهدا بازی نکنند.
بنده در ایام نوروز ۱۴۰۱ دو بار به سد شیاده مراجعه کردم، بسیار اوضاع فرهنگی نامناسبی داشت، بویژه خودِ غرفه دارها بیشترین رواج دهندگانِ بی بند و باری بودند و حتی با تذکر هم به جایی نرسیدیم. شاید دفعه بعد که این مجموعه مجددا بازگشایی شد، افراد مربوطه حواسشان جمع باشد و مواظب رفتارهای خودشان و حفظ شوونات باشند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محسن
یادمان باشد به افکار هم احترام بذاریم
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲