تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۶۲۱۴۴
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه سوءمدیریت مشکل اساسی عقب‌ماندگی فریدونکنار است بر لزوم برخورد با ترک فعل مدیران تاکید کرد.
۰
plusresetminus
سوءمدیریت مشکل اساسی عقب‌ماندگی فریدونکنار است/لزوم برخورد با ترک فعل مدیران
به گزارش بلاغ، کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی در نشست با جمعی از خبرنگاران اظهارکرد: دستورالعملی مشترک در مورد حیوانات بدون صاحب برای شهرداری‌های کل کشور وجود دارد که کارگروه آن در فرمانداری تشکیل جلسه داد و تلاش صورت گرفت تا عملکرد متولی مربوطه به دستورالعمل نزدیک شود.

وی با اشاره به حواشی به وجود آمده در روزهای گذشته نسبت به نگهداری سگ‌ها در پناهگاه حیوانات، خاطرنشان کرد: متاسفانه با بررسی صورت گرفته مشخص شد برخی از جریان‌ها به عمد حامیان حیوانات را به سمت فرمانداری هدایت کردند که البته طی جلسه‌ با آن‌ها، بر اجرای دستورالعمل‌ها تاکید شده و فرمانداری ناظر بر اجرای این دستورالعمل است.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: البته در جلسه بعدی باید همه گروه‌های حامیان حیوانات حضور داشته باشند و گروه هایی که دارای مجوز هستند می‌توانند به شهرداری برای جمع‌آوری و نگهداری سگ‌های بدون صاحب کمک کنند.

ابراهیم‌نژاد گرجی با بیان اینکه سوءمدیریت مشکل اساسی در عقب‌ماندگی فریدونکنار است گفت: باید یک الگوی مناسب برای مدیریت پیدا شود و اگر وفاق و یک‌دلی بین مسئولان شهرستان وجود داشته باشد مشکلات و موانع موجود به آسانی برطرف می‌شود.

وی مردم فریدونکنار را مردمی بسیار دوست داشتنی دانست و یادآور شد: از این مردم عزیز به دلیل اینکه توان ما برای انجام وظایف و انتظارات آنها پایین است عذرخواهی می‌کنم.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولانی که قصد همسو شدن با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند باید این شیوه را تغییر دهند خاطرنشان کرد: مدیران باید از ایجاد تنش، هدر دادن انرژی خودشان و فرمانداری پرهیز کنند چراکه مردم به خوبی متوجه نیت‌ها و عملکردها می‌شوند.

ابراهیم‌نژاد گرجی اظهارکرد: اگر کَشتی شهرستان را بخواهیم با احساسات به حرکت درآوریم شاید مدت زمان کوتاهی مردم از ما راضی می‌شوند اما پس از مدتی با نارضایتی مواجه می‌شویم پس بنابراین به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه کاره در اولویت است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های بلندمدتی برای مسائل توسعه‌ای فریدونکنار مدنظر است که درحال رایزنی با مسئولان بلندپایه کشوری هستیم تا شاهد پیشرفت‌های خوبی در شهرستان باشیم.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه یکی از ۱۰ اولویت اصلی ما مسکن است، گفت: تلاش‌های زیادی تاکنون صورت گرفت اما به دلیل مرغوبیت بالای زمین ها در فریدونکنار موفق به معرفی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن نشدیم.

ابراهیم‌نژاد گرجی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی که زیرمجموعه دولت هستند باید با اصحاب رسانه ارتباط نزدیک داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه من از شهردار خواستم که نظارت فرمانداری را بپذیرند، ادامه داد: مدتی قبل طی نامه‌ای که دریافت کردم متوجه شدم دستگاهی که باید لامپ اداره برق را تامین کند به وظیفه خود عمل نمی‌کند که متولیان رسیدگی به ترک فعل مدیران باید در این زمینه برخوردهای لازم را انجام دهند.

فرماندار فریدونکنار افزود: اگر با موضوع ترک فعل دستگاه‌ها در شهرستان برخورد نشود بنده مجبور می‌شوم این موضوع را به نهادهای نظارتی در خارج از شهرستان انتقال دهم.

ابراهیم‌نژاد گرجی درخصوص آخرین وضعیت پل کمربندی فریدونکنار گفت: این پروژه هم‌اکنون دارای اشکالات ایمنی ازجمله درزگیرهای انبساط و ضعف لوله‌های کنار پل است که درحال برطرف شدن است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مراحل رفع نقص ایمنی پل کمربندی به صورت لاک‌پشتی درحال انجام است اظهارکرد: به دلیل اینکه شرکت‌هایی که رفع نقص ایمنی انجام می‌دهند بسیار کم هستند نمی‌توان چندین گروه را باهم مشغول کار کرد و البته اختلافاتی بین پیمانکار و اداره راه و شهرسازی وجود دارد که همین امر هم موجب کندی کار می‌شود.

فرماندار فریدونکنار درخصوص نگرانی‌هایی که بابت استحکام پل کمربندی وجود دارد خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی ایمنی پل را باید به صورت مکتوب تایید کند تا این پروژه به افتتاح برسد و مسئولیت آن را هم می‌پذیرند.

ابراهیم‌نژاد گرجی یکی از نمونه‌های همدلی در شهرستان را پیگیری برای رفع مشکلات حقوقی زمین ورزشی شهید کریم آزادی عنوان کرد و یادآورشد: با تلاش مسئولان مختلف ازجمله امام جمعه، نماینده مجلس، دادستان و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران توافقی بین کمیته امداد و وزارت ورزش صورت گرفت تا با معاوضه زمین و پرداخت وجه نقد مشکلات حقوقی آن برطرف شود که البته این زمین معارض شخصی هم دارد که باید در مراحل بعدی برای حل این موضوع اقدام کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴