کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا:

نکا میزبان بیش از ۱۸۰ برنامه فرهنگی در ایام دهه کرامت است

9 خرداد 1401 ساعت 22:19

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا گفت: برنامه‌های خوبی به مناسبت دهه کرامت، رحلت امام و قیام خونین ۱۵ خرداد با کمک هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان در بیش از ۱۷۶ مسجد این شهرستان در نظر گرفته شده است.


به گزارش بلاغ حسینعلی فعالی در گفت‌وگو با پیک نکا، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و عرض تسلیت رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی نکا برنامه‌های خوبی را به مناسبت دهه کرامت، ایام رحلت امام و قیام خونین ۱۵ خرداد با کمک هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان در نظر گرفته است.
وی افزود: از روز چهارشنبه مورخ ۱۱ خرداد ماه آغاز برنامه ها است و تا شنبه ۲۱ خرداد ماه مراسمات ادامه دارد، یکی از برنامه‌های مهم شب شعر خواهد بود که هیأت‌های مذهبی برنامه‌های خود را شروع کردند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا اذعان کرد: در این ایام، ۱۷۶ مسجد در سطح شهرستان آمده برگزاری مراسمات پیش رو هستند و ۱۸۶ نقطه تبلیغی در نکا داریم که ۱۱ روحانی مستقر در ۱۱ هیأت مذهبی به منظور اجرای برنامه‌ها مشغول به کار هستند.
این مسئول گفت: دو امام محله و ۱۴ طرح هجرت در شهرستان در دستور کار خود داریم، یکی دیگر از برنامه‌های مد نظر در این دهه، جشن تکلیف دانش‌آموزان است که در روز ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌گردد.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها، مجمع الذاکرین است که مداحان اهل بیت شرق مازندران به میزبانی نکا در مسجد امام رضا (ع) گرد هم می‌آیند و غروب جمعه نیز مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد امام خمینی اجرا می‌شود.
در پایان حسینعلی فعالی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دهه کرامت درگیر کردن موسسه‌های قرآنی می‌باشد که ما ۳۱ برنامه را به ۳۱ موسسه قرآنی حاضر در شهرستان نکا اختصاص دادیم که توسط ۹۱ مربی اجرا خواهد شد، در کنار همه این برنامه‌ها محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی مذهبی و…. برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 462061

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/462061/نکا-میزبان-بیش-۱۸۰-برنامه-فرهنگی-ایام-دهه-کرامت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com