کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه نکا تأکید کرد:

اخذ مالیات از مردم بدون تبعیض و با خدمات مناسب باشد

6 خرداد 1401 ساعت 20:25

امام جمعه نکا گفت: ترور شهید عزیز ما سرباز شجاع، شهید صیادخدایی باعث تأسف است که این گل‌های نازنین ما که توسط موساد ترور شده‌اند، موساد کارش این است که انسان‌های خوب و فداکار را ترور کند، این ترور را ما محکوم می‌کنیم که امیدواریم به جای چند گلوله، چند موشک به آنان هدیه شود.


به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته شهرستان نکا اظهار کرد: روز سه‌شنبه این هفته، به نام روز جهانی مبارزه با دخانیات است، دایره مواد مخدر بسیار گسترده شده است و اغلب در مصرف از این دست موارد در جوان ها دیده می‌شود.
وی افزود: به طور کلی دخانیات نقشه و تحفه استعمار است، نه تنها دخانیات بلکه برخی از نوشیدنی‌ها و لوازم آرایشی تحفه استعمار است، به صورتی که هزار و ۵۰۰ قلم اجناس در تحریم هستند اما این اقلام هیچ وقت از سوی غرب تحریم نشده، بنابراین اینها همگی نقشه استعمار است.
امام جمعه شهرستان نکا گفت: حال سوال اینجاست که اگر این استعمار است چرا در داخل کشور مواد مخدر تولید و توزیع می‌شود، پاسخ این است که اکنون متأسفانه به یک نیاز جامعه همانند مصرف نان تبدیل شده و از سوی مردم تقاضا بسیار فراوان است.
این مسئول اشاره کرد: آخر هفته روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر است، خیلی از مردم هستند که از خداوند می‌خواهند به آنان دختر ندهد، حضرت ابراهیم(ع) از خداوند دختر خواست، پیامبر خدا فرمود: در خانه‌ای که دختر است برکت هم هست.
وی گفت: این حادثه‌ای که اخیراً رخ داده، ترور شهید عزیز ما سرباز شجاع، شهید صیادخدایی باعث تأسف است که این گل‌های نازنین ما که توسط موساد ترور شده‌اند، موساد کارش این است که انسان‌های خوب و فداکار را ترور کند، این ترور را ما محکوم می‌کنیم که امیدواریم به جای چند گلوله، چند موشک به آنان هدیه شود.
محمدی لایینی با اشاره به وضع قانون مالیاتی اذعان کرد: که قانونی که اخیراً مسئولان نظام وضع کردند در بین مردم سروصدایی ایجاد کرده و موجب نارضایتی شده است، هر شهر، منطقه یا استان شرایط خاص خود را دارد، چرا باید قانونی تصویب شود که به درد تهران بخورد اما برای سراسر ایران به درد نمی‌خورد.
وی در ادامه گفت: دریافت مالیات باید به اندازه حمایت شما باشد، شما این مقدار مالیات را از مردم دریافت می‌کنید آیا به همین مقدار به مردم خدمات می‌دهید، مردم که از همه دولت‌ها حمایت می‌کنند و در همه عرصه‌ها حضور دارند و مستحق حمایت هستند.
امام جمعه نکا افزود: مالیات و عوارض باید به اندازه حمایت وضع شود و مردم باید شاهد خدمات‌رسانی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط باشند، حتی زمانی که از درب منزل بیرون می‌آیند باید خدمات مسئولان مربوطه را مشاهده کنند و با جان و دل هم استقبال می‌کنند.
در پایان این مسئول اظهار کرد: تبعیض هم نباید بین مردم قاعل شد، مردم راه و چاه حیله و فرار را بلد نیستند، اینان مجبور می‌شوند که مالیات را بپردازند که قالب تسلیم هستند اما این ابربدهکاران محترم که از پرداخت مالیات فرار می‌کنند چرا جلوی اینان را نمی‌گیرند، چرا همیشه قانون مال مردم است، غیر از ۸۰ درصد تسهیلات بانک‌ها مال ۲۰ درصد مردم است.
 


کد مطلب: 461986

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461986/اخذ-مالیات-مردم-بدون-تبعیض-خدمات-مناسب-باشد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com