بیانیه سپاه کربلا به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر؛

آزادسازی خرمشهر الگوی مقاومت ملت‌های مستضعف مقابل نظام سلطه شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۶۱۸۷۵
سپاه کربلا به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر بیانیه ای صادر و تاکید کرد: آزادسازی خرمشهر برای همیشه در تاریخ ماندگار و الگوی ایستادگی و مقاومت برای ملت‌های مستضعف و آزاده دنیا در مقابل استکبار و نظام سلطه شد.
۰
plusresetminus
آزادسازی خرمشهر الگوی مقاومت ملت‌های مستضعف مقابل نظام سلطه شد
به گزارش بلاغ، سپاه کربلا به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ سالروز فتح خرمشهر یکی از مهم‌ترین نماد‌های قدرت الهی و واقعه تاریخی در انقلاب اسلامی است. روزی که رزمندگان سپاه اسلام با عملیات بیت القدس، توانستند پس از آزادی سازی خرمشهر، تمامی معادلات و محاسبات دشمنان را بهم بزنند و قدرت اراده و ایمان ملت مقاوم ایران اسلامی را به رخ دنیا بکشانند.

آزادسازی خرمشهر، درس بزرگ ولایت پذیری، مقاومت، ایثارگری و توکل به خدای متعال است و ملت بزرگ ایران با ایستادگی بی نظیر خود علاوه بر فتح خاک، فتح ارزش‌های اسلامی را رقم زدند و برای همیشه در تاریخ ماندگار و الگوی ایستادگی و مقاومت برای ملت‌های مستضعف و آزاده دنیا در مقابل استکبار و نظام سلطه شدند.

عملیات بیت المقدس آغاز شکست استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیستم بین الملل بود و نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی درمواجهه با دشمنان نظام اسلامی عرصه‌های مختلف گردید؛ لذا دراین برهه حساس کنونی که نظام سلطه و صهیونیست و در رأس آن شیطان اکبر آمریکای جنایتکار برای خدشه وارد کردن به نظام و انقلاب اسلامی به یک جنگ ترکیبی هوشمند روی آورده است و از تمام امکانات و ابزار رسانه‌ای با هدف برهم زدن نظام محاسباتی مسئولین تصمیم گیر و ایجاد یاس و بدبینی و فاصله اندازی بین مردم و نظام اسلامی و همچنین برهم زدن وحدت و یکپارچگی ملی ایرانیان، بهره گرفته، ضروری است همه آحاد مردم به ویژه مسئولین، با الگوگیری از مولفه‌های فتح خرمشهر، با وحدت کلمه، هم افزایی، هوشمندی و هوشیاری در این جنگ اراده ها، با روحیه ایثارگری و فرهنگ شهدایی، باردیگر دشمنان را وادار به شکست و عقب نشینی کرده و به فرموده رهبر معظم انقلاب خرمشهر‌های در پیش راه را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی فتح کنند.

سپاه کربلا مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهیدان تاریخ‌ساز فتح خرمشهر و تجدید عهد وپیمان با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با تاکید بر لزوم بازخوانی حماسه مقاومت و ایستادگی دلاورمردان عملیات بیت المقدس در آن روز‌های فراموش نشدنی و تبیین و روشنگری برای نسل آینده انقلاب، تصریح می‌کند؛ راهبرد و منطق دفاع مقدس که برگرفته از توکل به خدای متعال و مجاهدت‌ها و تلاش‌های همه جانبه در میدان است، امکان آزادسازی همه دنیای تحت سلطه استکبار، امکان آزادسازی فلسطین، و امکان اینکه هیچ ملتی مستضعف نباشد، وجود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲