تاریخ انتشاردوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۴۶۱۸۷۴
پیکر هشت شهید خوشنام دوران دفاع مقدس با استقبال مردم شهید پرور سوادکوه وارد مازندران شدند و قرار است در شهرهای مختلف استان بدرقه و تشییع شوند.
۰
plusresetminus
فرزندان زهرا خوش آمدید/ورود کاروان فدائیان صادق(ع) به مازندران+تصاویر
به گزارش بلاغ، عصر امروز پیکرهای مطهر هشت آلاله گمنام و خوشنام دوران دفاع مقدس با استقبال پرشور مردم سوادکوه از طریق محور سوادکوه به این شهرستان منتقل شد و قرار است در شهرهای مختلف استان بدرقه و تشییع شوند.

این آلاله‌های دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) پنج شهر استان مازندران میزبان پیکر مطهر هشت شهید گمنام است و پیکر سه تن از شهدا در در استانداری مازندران، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور خاکسپاری خواهد شد.



مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به تشییع و تدفین پیکر مطهر هشت شهید گمنام اشاره کرد و گفت: عصر امروز دوم خرداد پیکر این شهدا از محور فیروزکوه وارد استان شد و در شهر‌های زیراب، پل‌سفید، شیرگاه و قائمشهر مورد استقبال قرار گرفتند.

سردار عبدالله ملکی ادامه داد: پیکر شهدا سپس به معراج‌الشهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان منتقل و تحویل سپاه شهر‌های ساری، بابل، جویبار، سوادکوه و چالوس می‌شود.



وی افزود: پیکر شهدا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و یادواره‌های شهدا به نقاط مختلف استان منتقل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مراسم استانی وداع با پیکر هشت شهید گمنام شامگاه سه شنبه سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار می‌شود، گفت: پیکر مطهر شهدا پس از این مراسم در اختیار سپاه پنج شهر میزبان قرار می‌گیرد.



سردار ملکی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شش تن از شهدای گمنام در روز پنجشنبه پنجم خرداد در شهر‌های ساری، بابل، سوادکوه و جویبار، افزود: همچنین پیکر ۲ تن از شهدای گمنام، جمعه ششم خرداد در چالوس تشییع و در منطقه اشکاردشت خاکسپاری می‌شود.


پیکر مطهر ۶ تن از شهدای گمنام دفاع مقدس پنجشنبه پنجم خرداد در شهرهای بابل، ساری، جویبار و سوادکوه تشییع می‌شوند و پیکر دو شهید گمنام جمعه ششم اردیبهشت همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) همراه با برگزاری نماز جمعه در اشکاردشت چالوس تشییع خواهد شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴