BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> اجرای طرح نهضت ملی مسکن با احداث چهار بلوک در نکا | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۶۱۸۷۱
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نکا گفت: اعتبار هزینه شده مسکن ملی در شهرستان نکا تاکنون مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است که میزان اعتبارات تخصیص داده شده ۲۵ میلیارد در زمینی به مساحت بیش از سه هزار متر مربع می‌باشد.
۰
plusresetminus
اجرای طرح نهضت ملی مسکن با احداث چهار بلوک در نکا
به گزارش بلاغ مهدی عبدی در گفت‌وگو با پیک نکا، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده مسکن ملی در شهرستان نکا تاکنون مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بوده که میزان اعتبارات تخصیص داده شده ۲۵ میلیارد می‌باشد.

وی در ادامه افزود: تاکنون رغبتی از سوی مالکین جهت پرداخت اقساط اولیه مشاهده نکرده‌ایم و بنیاد مسکن تا به این لحظه تمامی هزینه‌های ساخت را برعهده گرفته است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نکا گفت: چهار بلوک در منطقه مسکونی شهید سلیمانی در حال احداث است که به دو بلوک ۶ واحدی و دو بلوک هشت واحدی با زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر در حال احداث است.

این مسئول اذعان کرد: وام متقاضیان مسکن ملی ۳۰۰ میلیون تومان می‌باشد که می‌توانند از بانک مسکن دریافت نمایند و از مالکین محترم درخواست می‌شود که در پرداخت اقساط اولیه خود با بنیاد مسکن شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

عبدی همچنین عنوان کرد: زمان تحویل خانه‌ها بستگی به میزان مشارکت مالکان دارد و اگر شرایط پرداخت از سوی این افراد فراهم باشد تا سال ۱۴۰۲ به به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

در پایان وی اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن با وزارت راه و شهرسازی می‌باشد که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اجرای این پروژه با وزارت راه همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد و متقاضیان می‌توانند جهت دریافت مسکن ملی به سایت وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴