کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده قرارگاه عمار:

جهاد تبیین، خُنثی‌کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است

2 خرداد 1401 ساعت 11:14

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به تاکید رهبر انقلاب که باید از همه امکانات برای تبیین استفاده شود گفت: جهاد تبیین، خُنثی‌کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مهدی طائب در گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر که در دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار شد اظهار کرد: شعر سلام فرمانده یک الهام است، سید علی نسل دهه نودی ها را فراخونده منظور این نیست که از نسل های قبلی مایوس است بلکه این نسل موجود تربیت شده نسل بعد است و جاری شدن اشک نسل امروز به تربیت دیروز برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه در هیچ برهه از تاریخ تهاجم فرهنگی مانند بیست سال گذشته نبوده است، عنوان کرد: تهاجم فرهنگی با قدرت مانند بیست سال گذشته نبوده است، فساد سازمان یافته شیطانی در این دوره با هزینه های زیادی انجام می شود.

فرمانده قرارگاه عمار به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین تقدم جهاد به سیف است کار اولیه پیامبر (ص) جهاد تبیین بود و جهاد به سیف در اسلام اصل نیست بلکه جلوگیری از جهاد تبیین است هر گاه راه بیان باز باشد شمشیری کشیده نشود.

وی با تاکید اینکه هیچ جنگی را پیامبر اکرم (ص) شروع کننده نبوده است، خاطرنشان کرد: در تمام جنگ‌های پیامبر(ص) شمشیر کشیده شد، تمام جنگ‌ها به این شکل بوده است.

فرمانده قرارگاه عمار جهاد را واجب کفایی خواند و اظهار کرد: جهاد برای آقایان و برای کسانی که سالم هستند، قدرت مالی داشته باشد واجب کفایی است، اما گاهی نوع دشمنی در شرایطی است که واجب کفایی واجب عینی خواهد شد و همه باید بر این واجب توجه کنند و به نوعی آتش به اختیار است، لازم به شناخت دشمن است.

طائب ادامه داد:هر چه به میزان فتح نزدیک‌تر شویم، آتش دشمن مداوم، همه جا و بیشتر خواهد شد و برای مقابله آن جهاد تبیین لازم است و باید در مقابل آن اطلاع‌رسانی کرد.

وی خاطرنشان کرد:  ارزش خبری شبکه مجازی را باید از بین برد سپس با انتشار اخبار صحیح به درج خبر پرداخت و بین مردم پخش کنند تا شناخت کافی از فعالیت معاند پرداخت خبرشناسی و خبررسانی اصل قرار داده و در ادامه به جوان گرایی توجه بیشتر شود.

فرمانده قرارگاه عمار عملیات روانی را آخرین ورود دشمن خواند و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده و باید به پوشش این منطقه پرداخت تا به اصل ولایت رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 461858

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461858/جهاد-تبیین-خ-نثی-کننده-تهاجم-فرهنگی-دشمنان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com