تاریخ انتشارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۶۱۸۳۳
اقدام زیبای قوه قضائیه با توجه به پرمراجعه بودن این قوه و گره خوردن بخشی از زندگی مردم با این قوه، برگزاری جشنواره برای پذیرش نقد از سوی این قوه، اقدام خجسته و در خور تحسین است . انتظار بر اجرای نظرات اصلاحی در این قوه است.
۰
plusresetminus
قوه قضاییه را «نقد» کنید و جایزه بگیرید!
به گزارش بلاغ؛ برای نخستین بار از سوی قوه قضاییه «جشنواره نقد برتر قوه قضاییه» برگزار می‌شود تا نقدهای کارآمد و کارشناسی در خصوص عملکرد این قوه،  داوری شوند و از نفرات برتر، با اهدای جوایز ویژه، تقدیر خواهد شد!

"علیرضا مسعودی‌فر" دبیر جشنواره نقد برتر قوه قضاییه به تسنیم گفت:فراخوان جشنواره هفته گذشته منتشر شده و شرکت‌کنندگان تا 15 خرداد فرصت دارند تا آثار خود را از طریق نشانی اینترنتی www.Naghd.eadl.ir به دبیرخانه ارسال کنند. کار داوری ابتدایی یا پایش در دبیرخانه، از هم‌اکنون که 22 نقد ارسال شده، آغاز شده است و در ادامه داوران نقدهای برتر را انتخاب می‌کنند و در اختتامیه جشنواره که در هفته قوه قضاییه برگزار خواهد شد، معرفی خواهند کرد.به گفته مسعودی فر،اگر دیدیم که فرایند مطلوب و در نظر گرفته شده تکمیل نمی‌شود، می‌توانیم زمان دریافت آثار و داوری آن را تمدید کنیم، اما همان طور که اعلام کردیم؛ تا امروز 22 نقد در دبیرخانه جشنواره ثبت شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴