تاریخ انتشارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۶۱۸۱۶
همزمان با برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی در سراسر کشور، اعضای اصلی و علی‌البدل این شورا در شهرستان نکا نیز پس از برگزاری انتخابات و با مشارکت 71 درصدی اعضا مشخص شدند.
۰
plusresetminus
شورای هئیات مذهبی نکا منتخبان ۱۴۰۱ خود را شناخت
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، پس از پایان پنجمین دوره چهارساله منتخبین شورای هیئات مذهبی در سطح کشور، انتخابات ششمین دوره در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ مانند سایر شهرستان‌های کشور در نکا نیز به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این دوره که ۱۸ نفر از اعضای هیئات مذهبی شهرستان، کاندیدای حضور در شورای اصلی این مجموعه بودند، از میان ۱۶۷ واجد شرایط رأی دادن، در مدت زمان ۸ صبح تا ۱۴ روز جمعه، ۵ نفر اصلی و ۳ نفر علی‌البدل با مشارکت ۷۱ درصدی مشخص شدند.

پس از پایان رأی‌گیری و شمارش آرای مأخوذه، آقایان محمدعلی باقری، مجید صالحی قلعه‌سری و محمدتقی یحیی‌پور با ۵۳ رأی به ترتیب نفرات اول تا سوم و حسن علیزاده گلوردی با ۴۶ و قربانعلی فیل‌افکن با ۴۳ رأی نفرات چهارم و پنجم شدند.

همچنین آقایان حسین کریمی با ۴۳ رأی، سیدحسین بهروز آبلویی با ۳۳ رأی و قربانعلی رییسی با ۲۷ رأی به عنوان سه عضو علی‌البدل ششمین دوره شورای هئیات مذهبی شهرستان نکا به مدت ۴ سال انتخاب شدند.

شایان ذکر است که در این دوره سه نفر از کاندیداها را بانوان تشکیل می‌دادند که به علت عدم توفیق در کسب آرا و عضویت در ششمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان، بنابر صلاحدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا، یک نفر از بانوان بدون حق رأی به منظور پیگیری موارد مربوط به خانم‌ها در جلسات شورا شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴