تاریخ انتشارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۴۶۱۸۱۰
بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور، در مازندران تعداد شهرهای آبی افزایش یافته است.
۰
plusresetminus
افزایش مناطق آبی در مازندران/۱۰ شهرستان زرد و ۱۲ شهرستان آبی
به گزارش بلاغ، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت،  در استان مازندران تعداد شهرهای آبی افزایش یافته است.

بدین ترتیب از امروز ۱۲ شهرستان در منطقه آبی و ۱۰ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی هستند.

شهرستان‌های گلوگاه، میاندرود، ساری، سیمرغ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی، فریدونکنار، عباس آباد، کلاردشت و رامسر در وضعیت زرد و  شهرستان‌های بهشهر، نکا، قائمشهر، جویبار، آمل، بابل ، بابلسر، محموداباد، نور ، نوشهر ، چالوس و تنکابن  در وضعیت آبی قرار دارند.

کماکان بهترین و موثرترین راه های مقابله با کرونا، تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

طی همین مدت ۲۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۶۴ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۸ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر  ۱۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند که در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار جدید بستری و یک بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۷۵ نفر رسید که از این تعداد ۲۳ بیمار بدحال هستند.

در شبانه‌روز گذشته موردی از فوتی براثر کرونا در مازندران گزارش نشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰