تاریخ انتشارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۶۱۸۰۶
فرمانده سپاه کربلا گفت: در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ بیش از ۶۸ گردان بیت‌المقدس و کوثر در سراسر استان مازندران، اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند.
۰
plusresetminus
نمایش اقتدار بسیج در رزمایش « الی بیت المقدس ۱۲»
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در مراسم مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ که با هدف آمادگی، اقتدار و صلابت نیرو‌های رزمی و بسیجیان در مقابله با دشمنان و همچنین امداد و نجات در اتفاقات و حوادث، در شهر‌های مختلف استان مازندران برگزار شد گفت:این دوره از رزمایش ها به منظور امادگی در حوزه های تخصصی چون رزم و دفاع از جنگل و ساحل  و حفظ امنیت اجتماعی و امداد و نجات و  با هدف ارتقا و تقویت توان رزم ، ایجاد انسجام و هم افزایی بین گردان های مردم پایه بسیج ،تثبیت و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی و نیز منزلت افزایی و امید آفرینی برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: حضور پرشور بسیجیان به ویژه جوانان در این رزمایش ها دیدنی بود و صحنه های بی نظیری را خلق کردند.

 مسلمی خدمت رسانی بی منت بسیج به مردم در همه عرصه های طبیعی و غیرطبیعی را  پیام اصلی این رزمایش دانست و ادامه داد: همچنین از پیام  های دیگر این رزمایش پیام اقتدار به دشمنان ، استکبار جهانی و خائنین داخلی است که ببینند مردم همیشه در صحنه حاضر هستند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه بسیج از متن مردم است، گفت: همین مردم انقلاب را به پیروزی رساندند و همین مردم هم پای استمرار و استکمال انقلاب هستند.

امروز در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ بیش از ۶۸ گردان بیت‌المقدس و کوثر در سراسر استان مازندران، اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند.

 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴