کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد:

نمایش اقتدار بسیج در رزمایش « الی بیت المقدس ۱۲»

31 ارديبهشت 1401 ساعت 0:43

فرمانده سپاه کربلا گفت: در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ بیش از ۶۸ گردان بیت‌المقدس و کوثر در سراسر استان مازندران، اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در مراسم مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ که با هدف آمادگی، اقتدار و صلابت نیرو‌های رزمی و بسیجیان در مقابله با دشمنان و همچنین امداد و نجات در اتفاقات و حوادث، در شهر‌های مختلف استان مازندران برگزار شد گفت:این دوره از رزمایش ها به منظور امادگی در حوزه های تخصصی چون رزم و دفاع از جنگل و ساحل  و حفظ امنیت اجتماعی و امداد و نجات و  با هدف ارتقا و تقویت توان رزم ، ایجاد انسجام و هم افزایی بین گردان های مردم پایه بسیج ،تثبیت و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی و نیز منزلت افزایی و امید آفرینی برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: حضور پرشور بسیجیان به ویژه جوانان در این رزمایش ها دیدنی بود و صحنه های بی نظیری را خلق کردند.

 مسلمی خدمت رسانی بی منت بسیج به مردم در همه عرصه های طبیعی و غیرطبیعی را  پیام اصلی این رزمایش دانست و ادامه داد: همچنین از پیام  های دیگر این رزمایش پیام اقتدار به دشمنان ، استکبار جهانی و خائنین داخلی است که ببینند مردم همیشه در صحنه حاضر هستند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه بسیج از متن مردم است، گفت: همین مردم انقلاب را به پیروزی رساندند و همین مردم هم پای استمرار و استکمال انقلاب هستند.

امروز در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ بیش از ۶۸ گردان بیت‌المقدس و کوثر در سراسر استان مازندران، اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند.

 انتهای پیام/


کد مطلب: 461806

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461806/نمایش-اقتدار-بسیج-رزمایش-الی-بیت-المقدس-۱۲

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com