کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیات نجات غریق مازندران:

سوت ناجیان غریق از ابتدای خردادماه به صدا درمی‌آید/انتظار 9 ماهه برای دریافت حقوق

30 ارديبهشت 1401 ساعت 10:21

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: براساس اعلام مسوولان طرح دریا از ابتدای خرداد در استان مازندران آغاز می‌شود و در این زمینه ناجیان غریق آمادگی کاملی برای حضور در دریا خواهند داشت.


به گزارش بلاغ، نقی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سوت ناجیان از ابتدای خرداد ماه امسال در طول سواحل مازندران شنیده می‌شود.

وی افزود: براساس اعلام مسوولان طرح دریا از ابتدای خرداد در استان مازندران آغاز می‌شود و در این زمینه ناجیان غریق آمادگی کاملی برای حضور در دریا خواهند داشت.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: باوجود اینکه ناجیان غریق بیش از ۹ ماه است منتظر دریافت حقوق سال گذشته خود هستند اما آمادگی کاملی برای حضور در ساحل دریا دارند؛ چراکه مهم این بود که ناجیان برای دل خودشان کار می‌کنند.

کریمیان یادآور شد: همانگونه که ناجیان غریق طی تعطیلات نوروز و عیدفطر به صورت داوطلبانه در سواحل استان مستقر شدند اکنون هم چشم انتظار آغاز طرح‌های دریا هستند.

وی افزود: طرح‌های دریا هر سال از یکم خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت که امسال باتوجه به آزادسازی سواحل و افزایش نقاط حادثه‌خیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع


کد مطلب: 461792

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461792/سوت-ناجیان-غریق-ابتدای-خردادماه-صدا-درمی-آید-انتظار-9-ماهه-دریافت-حقوق

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com