تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۶۱۷۷۸
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: پیگیر رفع موانع تولید و اسلامی کردن فضای کسب و کار هستیم.
۰
plusresetminus
پیگیر رونق تولید و رفع موانع واحدهای صنعتی هستیم
به گزارش بلاغ، حمیدرضا اله بداشتی در دیدار با نماینده ولی فقیه درمازندران که با محوریت معرفی شهید«نوروز علی یزدان خواه» شهید شاخص جامعه کارگری در سال۱۴۰۱ برگزار شد، با بیان اینکه خرسندیم دیدگاه نماینده ولی فیقه دردیارعلویان به جامعه کارگری نگاه تقدسی است، اظهار کرد: قدردان حمایت نماینده ولی فقیه درمازندران از فضای کسب و کار و بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا هستیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه اقدامات ارزنده درحوزه کارگری این خطه از شمال کشور انجام شده، افزود: مشکلات موجود در این حوزه برکسی پنهان نیست اما تعاملات و نوع نگاه، استفاده از تریبون نماز جمعه و فرماندهان سپاه برای اینکه گفتمان قالب گفتمان جهادی شود حاکم است.

 اله بداشتی گفت: تلاش داریم با حمایت از جامعه کارگری استان با نگاه تحولی برای تولید و منابع انسانی به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور شاهد رونق تولید و رفع مشکلات آنها باشیم.

 وی به منویات رهبری مبنی بر تکریم کارگر و خانواده کارگر اشاره کرد و افزود: نگاه حضرت آقا به کار و کارگر و کارفرما نگاه دو بعدی است؛ بدان معنی اینکه کارگر بتواند در آن محیط به کار ادامه دهد و کرامتش حفظ شود و هم کارفرما سود و منفعت حاصل از کار راببرد تا چرخه تولید را ادامه دار کند.

اله بداشتی به نگاه دولت سیزدهم به حوزه کار و کارگری اشاره کرد و گفت: در این دولت با شیطنت های برخی افراد اما افزایش حقوق کارگران را شاهد بودیم.

وی با تاکید براینکه تلاش داریم کارگر در یک محیط اسلامی قرار بگیرد تا شاهد رونق تولید ملی باشیم، خاطرنشان شد: پیگیر رفع موانع تولید در استان مازندران هستیم.

نماینده ولی فقیه درمازندران نیز با بیان اینکه اگر کار و کارگر محترم و مقدس است پس هر فعالیتی در حوزه کارگری که به بهبود کار، اصلاح فضای کسب و کار و تعالی فرهنگی و اخلاقی و معنوی کارگران و به رشد صنایع و تولیدات و خصوصا به دانش بنیان شدن صنایع ما ختم شود مقدس خواهد بود، اظهار کرد: محیط کار و تولید یک عبادتگاه است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه فلسفه حضور بسیج در هر حوزه ای تقویت مسئولیت خاص آن حوزه و فضا است، افزود: ثانیا تقویت فرهنگی دینی و اخلاق اسلامی در آن فضا فلسفه وجودی بسیج کارگری می باشد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت شهدا است و بسیج باید برای حفظ این مهم دغدغه داشته باشد، گفت: جراحی اقتصادی دولت را شاهدیم و نباید در این بازه زمانی شاهد احتکار و قاچاق کالا باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان مازندرانی نجیب هستند، گفت: موانع حقوقی و اداری از سر راه فضای کسب و کار برداشته شود.

محمدی لائینی به صنایع نساجی، چای و ... در استان اشاره کرد و گفت: صنعت مازندران را عمدا زمین زدند؛ مازندران در حوزه صنعت فقیر است.

 مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران نیز با بیان اینکه رفع موانع تولید، گرفتاری‌های حوزه صنعت و کارگران به منظور گره‌گشایی از کار کارگران و کارفرمایان در دستور کار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا قراردارد، گفت: سال گذشته ۳۶شرکت تولید به چرخه تولید بازگشتند.

سید جواد حسینیان به بازدید از شرکت روغن در شهرستان آمل اشاره و اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در بازه زمانی جراحی اقتصادی دولت با درایت نماینده ولی فقیه و استاندار با مشکل کمبود روغن در این خطه ازشمال کشور مواجه نیستیم.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با بیان اینکه ۳۶شرکت که در سال گذشته به صورت جدی دچار آسیب شده بودند به چرخه تولید بازگرداندیم، گفت: کمک به قشر زحمتکش و شریف کارگری را در دستور کار داریم.

 وی با بیان اینکه کمک به رفع موانع تولید نیز مورد توجه است، افزود: جایگاه کارگران عرصه مهمی است و تلاش داریم شأن و جایگاه و کرامت این قشر حفظ شود.

حسینیان گفت: رفع موانع تولید، گرفتاری‌های حوزه صنعت و کارگران به منظور گره‌گشایی از کار کارگران و کارفرمایان ماموریت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰