BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> یارانه ساماندهی ارز ترجیحی در مسیر تولید باشدشوراها و دهیاران در خط مقدم توسعه میاندورود | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۴۶۱۷۶۳
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ظرفيت‌هاي موجود در شهرستان مياندورود، گفت: شوراها و دهياران در خط مقدم استفاده از اين ظرفيت‌ها قرار دارند و آنچه مهم است چگونگي استفاده از اين ظرفيت‌ها است.
۰
plusresetminus
یارانه ساماندهی ارز ترجیحی در مسیر تولید باشد/شوراها و دهیاران در خط مقدم توسعه میاندورود
به گزارش بلاغ، همایش شوراها و دهیاران شهرستان میاندورود با حضور زارعی و بابایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی، رئیس جهاد کشاورزی و شوراهای بخش و شهرستان در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد.

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جمع شوراها و دهیاران شهرستان میاندورود با اشاره به حضور ایران در جنگ اقتصادی، اظهار کرد: جنگ اقتصادی بزرگتر و پیچیده‌تر از جنگ نظامی است و رهبری عملکرد دولت را در این جنگ مورد تایید قرار دادند و باید این مسیر تحولی که آغاز شد را جلو ببریم.

زارعی بیان کرد: بزرگترین موضوع در این نبرد بزرگ استفاده از ظرفیت‌های داخلی و پای کار و در میدان بودن همه مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این جنگ اقتصادی با صبر خود در تلاش هستند و کمک می‌کنند و اگر صداقت داشته باشیم مردم کمک خود را ادامه خواهند داد.

زارعی با اشاره با اجرای ساماندهی ارز ترجیحی از سوی دولت، تصریح کرد: دولت در سال 400 هزار میلیارد تومان یارانه در این زمینه می‌داد که حداقل 30 درصد آن به انحراف می‌رفت و کسانی که سرمایه بیشتری داشتند از این یارانه بیشتر سود می‌بردند و با این اقدام دولت قرار است این یارانه به سمت تولید برود.

وی افزود: در مورد ارز ترجیحی از دولت تضمین گرفتیم که قدرت خرید مردم نباید کاهش پیدا کند و دشمن هم تلاش می‌کند که کار را به انحراف بکشاند و به نتیجه مطلوب نرسیم.

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میاندورود، گفت: شوراها و دهیاران در خط مقدم استفاده از این ظرفیت‌ها قرار دارند و آنچه مهم است چگونگی استفاده از این ظرفیت‌ها است.

زارعی تاکید کرد: مهمترین موضوعی که در سال جاری باید به آن توجه شود شعار سال یعنی تولید است و تولید از ظرفیت‌های موجود حاصل می‌شود اگر بتوانیم سرمایه گذاری را بالا ببریم اشتغال و درآمد افزایش پیدا می‌کند و هرجا امکان ایجاد حتی یک شغل و سرمایه گذاری وجود دارد باید ورود کنیم و آن را ایجاد کرد.

علی طالبی فرماندار میاندورود نیز با تشکر از زحمات شوراها و هیاران، اظهار کرد: هر جا تشدد و تفرقه باشد روستا یا شهر پیشرفت نمی‌کند به همین دلیل کار را انفرادی انجام ندهید و سعی کنید برای کوچک‌ترین کار با هم مشورت کنید.

طالبی با تاکید بر اینکه رعایت بیت المال باید یکی از اولویت‌های شما باشد، گفت: شوراها و دهیاران نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز حساس باشند.

جواد کردان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود نیز در این جلسه با بیان اینکه جنگ دشمن نسبت به ما از حالت تک بعدی خارج و تبدیل به جنگ چند بعدی شده است، افزود: پایگاه های ما یا فعال هستند که مورد قبول ما نیستند یا موثر، ما دنبال پایگاه موثر هستیم؛ پایگاه و بسیج موثر در محله باید در حوزه اعتقادات، سیاست، فرهنگ و امنیت ورود جدی داشته باشد و مردم را پای کار نظام بیاورد.

کردان بیان کرد: ما دنبال محله‌ایی هستیم که ارکان نظام که در محله قرار دارند پای کار مردم باشند و مردم پای کار نظام باشند؛ این تشکیلات در یک قرارگاهی به نام قرارگاه محله مهدوی گرد هم خواهیم آمد، در این قرارگاه کارها در چارچوب قانون انجام می‌شود و کسی در کار کس دیگر دخالتی ندارد اما مطالبه‌گری وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت های سپاه در اعزام افراد به راهیان نور، خاطرنشان کرد: کمک برای اعزام افراد به راهیان نور وظیفه شوراها و دهیاران و شهرداران است که وزارت کشور مکلف کرده است و اقدامات سپاه در اعزام افراد به راهیان نور کمک به شما بوده است به همین دلیل اعلام نشود که کمک‌هایی که بابت اعزام به راهیان نور انجام می‌دهید کمک به سپاه است.

یکی از نکاتی که در این همایش مورد توجه بود استفاده از مهر شورا بود که در این جلسه تاکید شد که شوراها تنها در نامه‌های اداری از مهر شورا استفاده کنند و در زمینه نقل و انتقال املاک و زمین‌ها از آن استفاده نکنند.

همچنین در این مراسم علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود، دادستان عمومی و انقلاب میاندورود، رئیس شورای شهرستان، فرمانده انتظامی میاندورود مطالبی را عنوان کردند و تعدادی از شوراها نیز به بیان مشکلات موجود در کار شورایی پرداختند و دو نفر به‌عنوان کارشناس استانداری موراد قانونی را برای شوراها بیان کردند و در پایان 10 نفر به‌عنوان شوراهای نمونه تقدیر شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴