کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران مطرح کرد:

عرضه مرغ با قیمت پایین‌تر از قیمت مصوب/آرامش به بازار برمی‌گردد

27 ارديبهشت 1401 ساعت 9:38

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مرغ با قیمت پایین‌تر از قیمت مصوب در بازار در حال عرضه است و مرغ منجمد هم به اندازه کافی در بازار توزیع می‌شود.


به گزارش بلاغ، حسن عنایتی در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مردم مازندران با همراهی خوبی که در اجرای طرح داشتند، دولت را در مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها کمک کردند، افزود: رقابتی شدن تولید، منجر به کاهش قیمت برخی محصولات شده است و بازار به آرامش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه مازاد تولید نیز از تولیدکنندگان خریداری می‌شود تا مرغداران و دامداران نگرانی از این بابت نداشته باشند، گفت: همه باید کمک کنیم تولید پایدار باشد و مردم اطمینان خاطر داشته باشند چرا که اقلام اساسی به اندازه کافی وجود دارد و تولید هم به اندازه کافی انجام می‌شود.

عنایتی تصریح کرد: فروردین ماه امسال بیشترین میزان جوجه‌ریزی را با افزایش ۲۵ درصدی داشتیم و روزانه ۷۰۰ تن مرغ گرم در مازندران تولید می‌شود و روانه بازار مصرف داخل استان و خارج از استان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ۴ هزار و ۷۰۰ تن ذخیره مرغ منجمد در استان داریم و ۴۰۰ تن وارد بازار شده است، گفت: مرغ با قیمت پایین‌تر از قیمت مصوب در بازار در حال عرضه است و مرغ منجمد هم به اندازه کافی در بازار توزیع می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه مشکلی در تامین و توزیع گوشت قرمز گرم و منجمد نداریم و به میزان کافی قابل عرضه به بازار است، افزود: تخم مرغ هم به میزان کافی در استان موجود است و کمبود تخم مرغ نداریم.

عنایتی با بیان اینکه روغن هم به اندازه کافی در استان تولید می‌شود و در چند روز گذشته روغن‌های زیادی به بازار عرضه شد، ادامه داد: مردم هرگونه گران‌فروشی و احتکار را به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 461727

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461727/عرضه-مرغ-قیمت-پایین-تر-مصوب-آرامش-بازار-برمی-گردد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com