تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۴۶۱۷۲۳
مسئول بسیج رسانه مازندران گفت:رهبر انقلاب اسلامی ایران حجت را تمام کردند و مهمترین وظیفه کنونی، جهاد تبیین است که آن را امر واجب و فریضه فوری توصیف کردند.
۰
plusresetminus
برنامه ریزی برای آموزش سواد رسانه‌ای به 1000 نفر در مازندران
به گزارش بلاغ، عبدالمهدی حق‌شناس در مراسم همایش گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شهرستان سوادکوه به در صدر بودن افزایش سواد رسانه در برنامه‌های روابط عمومی و رسانه اشاره و اظهار کرد: در سال جاری هزار نفر را در سازمان بسیج رسانه مازندران آموزش سواد رسانه‌ای می‌دهیم و پیشنهاد می‌کنیم شهرستان سوادکوه در این عرصه پیش‌قدم باشد.
 
وی افزود: روابط عمومی، آیینه اداره، نهاد و شرکت و چشم و چراغ یک دستگاه است و روابط عمومی باید همه چیز را ببیند و حافظ منافع است.
 
مسئول بسیج رسانه استان مازندران با بیان اینکه هدف اصلی روابط عمومی فقط تبلیغات نیست و محورهای دیگری هم دارد و آسیب‌هایی هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: جابجایی وظیفه و تداخل وظایف وجود دارد و جایگاه روابط عمومی باید بیشتر مورد نظر باشد و روابط عمومی نشان‌دهنده ظرفیت و توان اداره و نهاد است.
 
این مسئول، ایجاد انگیزه در سازمان و دیده‌شدن فعالیت‌های کارکنان را از نکات کلیدی توصیف و تاکید کرد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها ارتباط موثر با رسانه‌ها باشد که در استان این ارتباط برادرانه و با محوریت همکاری است.
 
حق‌شناس با بیان اينکه حفاظت از حریم سازمان از وظایف روابط عمومی با مشورت مدیر و همراه با دلیل و مدرک است،افزود:  روابط عمومی باید رابط بین مردم و سازمان باشد و مدیران در حیطه تخصص و وظیفه از روابط عمومی‌ها، وظیفه بخواهند.
 
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها مانند رسانه‌ها مظلوم هستند و در برخی مواقع مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند، 
 
مسئول بسیج رسانه استان مازندران در پایان تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران حجت را تمام کردند و مهمترین وظیفه کنونی، جهاد تبیین است که آن را امر واجب و فریضه فوری توصیف کردند.
 
گفتنی است در پایان این همایش از روابط عمومی‌های برتر و فعال تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴