تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۶۱۷۲۰
وزیر علوم با تاکید براینکه کلاس و دانشگاه حرمت دارد، گفت: حتی در کشورهای خارجی هم با لباس لب دریا و لباس مهمانی وارد دانشگاه نمی‌شوند!
۰
plusresetminus
وزیر علوم: در کشورهای خارجی هم با لباس مهمانی به دانشگاه نمی‌‎روند!
به گزارش بلاغ، محمدعلی زلفی‌گل در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که دیروز در دانشگاه الزهرا برگزار شد، با تاکید براینکه شئونات ورود به دانشگاه‌ها باید رعایت شود، اظهار داشت: ما عنوان کردیم که دانشگاه و کلاس حرمت دارد و هرکس که وارد این محیط می‌شود باید این شئونات را رعایت کند.
اما متاسفانه رسانه‌های بیگانه آن را به ضدفرهنگ تعبیر کردند؛ در صورتی که در کشورهای دیگر نیز با لباس لب دریا یا مهمانی وارد دانشگاه‌ها نمی‌شوند. در این نوع موارد باید روابط عمومی‌ها فرهنگ‌‌سازی‌های لازم را انجام بدهند تا جریان‌‌سازی شکل بگیرد.
لازم بذکر است که بی‌اعتنایی دولت‌ها به موضوع فرهنگ و تربیت دینی بویژه در نظام و محیط‌های آموزشی، موجب رونق بدحجابی و بی‌توجهی به مسائل دینی و اخلاقی شده که نگرانی شدید دلسوزان جامعه را فراهم آورده و اظهارات مزیر علوم، بخشی از بازتاب نگرانی‌های عمومی در حوزه فرهنگ و مسائل اخلاقی و دینی است که فراتر از بیان، نیازمند اهتمام ویژه و راه‌گشا در میدان عمل است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴