کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

تشریح جزئیات نحوه ثبت درخواست‌های مردم درباره دهک‌بندی یارانه‌ای

26 ارديبهشت 1401 ساعت 19:47

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: سامانه رفاهی برای ثبت درخواست یارانه و سامانه حمایتی جهت جابجایی دهک، در نظر گرفته شده است.


به گزارش بلاغ، علی باقری در بازدید از روند پاسخگویی به مراجعین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در ساختمان شهید خالپور این اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: با بیان اینکه یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی ایران موضوع عدالت بوده و یکی از جلوه های واقعی عدالت همین عادلانه سازی توزیع یارانه هاست، اظهار داشت: آینده اجرای این طرح برای مردم بسیار روشن و امیدوار کننده خواهد بود و به طور قطع به مرور مردم منافع اجرای این طرح را حس خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: معیشت‬⁩ و ⁧‫آرامش‬⁩ مردم دغدغه اصلی دولت است و پاسخگویی به مردم در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به بهترین نحو صورت می گیرد.

باقری بیان کرد: اهتمام ویژه ای در اداره کل برای پاسخ به سوالات یارانه‌ای خانوارها وجود دارد و در همین راستا اطلاع رسانی گسترده ای با کمک رسانه ها صورت گرفته است.

وی افزود: مردم استان می توانند نسبت به دریافت پاسخ برخی از سوالات پر تکرار به سایت این اداره کل به آدرس mazandaran.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
 


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر رسیدگی به همه اعتراضات خاطرنشان کرد: ثبت درخواست خانوارهای محذوف از طریق سامانه حمایت به آدرس  hemayat.mcls.gov.ir و همچنین تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ جهت اطلاع از دهک خانوارها و همچنین ثبت درخواست به دهک بندی خانوار در حال حاضر فعال است.

 باقری تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی گسترده مراجعه به اداره کل نسبت به روزهای اول شروع این طرح کمتر شده است.

 وی با بیان اینکه در اداره کل کار استان و ادارات تابعه در شهرستان ها بر لزوم تکریم مراجعین بویژه متقاضیان طرح یارانه معیشتی، تاکید شده است، اظهار کرد: تمامی امکانات و پرسنل این اداره کل برای پاسخگویی و شفاف سازی طرح یارانه معیشتی، بسیج شده اند.

پایان پیام/


کد مطلب: 461714

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461714/تشریح-جزئیات-نحوه-ثبت-درخواست-های-مردم-درباره-دهک-بندی-یارانه-ای

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com