تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۶۱۷۰۶
فرماندار جویبار گفت: پروژه روکش آسفالت و تعریض کوهخیل به جویبار تا اواسط خرداد ماه به اتمام خواهد رسید.
۱
plusresetminus
آغاز تعریض محور کوهی‌خیل-جویبار با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان
به گزارش بلاغ،کمال رستمعلی فرماندار جویبار با بیان اینکه پروژه آسفالت و تعریض (۴ خطه کردن) محور جویبار به کوهی خیل شروع شده است،گفت: این پروژه از آرزوهای چندین ساله مردم جویبار بوده و یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان به شمار می آمده است. 

رستمعلی اعتبار این پروژه را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه در دو مرحله و دو پیمانکار صورت می گیرد که در هر مرحله ۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پیمانکار اول کارش را آغاز نموده است و بلافاصله بعد از اتمام کار توسط پیمانکار اول، پیمانکار دوم کارش را شروع می کند و این پروژه به اتمام می رسد.
فرماندار جویبار طول مسیر پروژه را ۳ کیلومتر و صد متر اعلام کرد و گفت: عرض این پروژه در برخی نقاط ۷ و در برخی نقاط به ۱۹ متر نیز می رسد.

 وی با اشاره به اهمیت این پروژه با توجه به اینکه محل تردد بسیاری از شهروندان و مسافران به سمت دریا می باشد، اظهار داشت: انشاالله پیمانکاران با دقت و کیفیت ویژه ای این پروژه را به اتمام برسانند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز با اشاره به آغاز طرح بهسازی و تعریض (۴ خطه کردن) محور جویبار به کوهی خیل که بنام محور سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شده است، گفت: در سنوات گذشته بخشی از کار توسط شهرداری های جویبار و کوهی خیل انجام گردیده و سهم اداره کل راهداری که در یک سوم میانی دو شهر قرار داشته، از امروز شروع شده است.

اسماعیل فولادی با اشاره به مشکلات تأمین اعتبار و منابع مالی در این پروژه اظهار داشت: با توجه به اهمیت این مسیر و اینکه یکی از راه های دسترسی به دریا برای شهر های بالادستی همچون قائمشهر، سوادکوه و حتی پایتخت برای رسیدن به دریا می باشد و همچنین پیشانی شهرستان جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران بوده و با توجه به شرایط هندسی محور و دارا بودن قوس های افقی متوالی در طول مسیر جزو نقاط حادثه خیز و پر تصادف بوده که عزم راهداری را در بهسازی و ۴ خطه کردن این مسیر افزایش داده است.

وی از افتتاح این پروژه قبل از تابستان سال جاری خبر داد و گفت: از شهرداری های جویبار و کوهی خیل تقاضا داریم نسبت به زیباسازی و منظر آرایی و ایجاد رفیوژ مناسب در خور و شان یک راه برون شهری اقدامات لازم را انجام دهند تا شرایط ایمنی کاربران جادهای هم در این محور فراهم شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴