تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۶۱۶۸۵
دبیرکانون‌های خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه خادمیاران رضوی مازندران طی سال ۱۴۰۰در ۲۴محور فعالیت بالغ بر بیش از ۶۳میلیارد و ۴۹۹میلیون تومان به نیازمندان خدمت کردند، گفت: البته با ارائه گزارش سایر شهرستان ها این رقم به ۱۰۰میلیارد تومان رسید.
۰
plusresetminus
خادمیاران رضوی مازندران ۱۰۰ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند
به گزارش بلاغ، محمد اسماعیل امامزاده در سی ویکمین نشست مدیران شهرستان ها و مسئولان کانون‌های خدمت رضوی مازندران که به میزبانی چالوس در سالن همایش شهید قربانی یسیج مقاومت سپاه پاسدران شهرستان چالوس برگزار گردید،ضمن تشکر از میزبانی خادمیاران شهرستان چالوس ،همکاری حوزه بسیج و همچنین تشکر از حضور به موقع مدیران،سررابطان،مدیران کانون های خدمت رضوی استان مازندران در این همایش گفت:خادمیاران رضوی مازندران در بررسی نخست در ۱۲شهرستان از ۲۲شهرستان طی سال ۱۴۰۰در ۲۴محور فعالیت داشتند و بالغ بر بیش از ۶۳میلیارد و ۴۹۹میلیون تومان هزینه کردند.

وی ادامه داد: البته با ارائه گزارش باقی شهرستان ها این رقم به ۱۰۰میلیارد تومان  رسید.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان مازندران افزود: در کانون های تخصصی و عمومی شهرستان ومناطق استان مازندران که در حال خدمت رسانی و  ترویج سیره و فضایل آن حضرت در میان مردم هستند ،اما ظرفیت کار بسیار بالا تر از این حرف ها و سخن هاست چرا که انسان های شایسته و  با کارنامه ایی درخشان در نظام خادمیاری استان مازندران مشغول خدمت رسانی هستند که  مدال افتخار خادمی آقا امام رضا  با تواضع وفروتنی و علاقع قلبی در سینه می پرورانند.

امامزاده گفت: بیشتر این  بزرگواران دارای تجربیات ارزنده ای در حوزه های اداری و مسئولیت های جامع و فراگیری در حال و گذشته دارا هستند و شما عزیزان  از این تجارب ارزنده در جهت دستیابی به خدمت بهتر وبیشتر استفاده کنید  و با همت باشید چرا که با همت بالای من و شما آقا امام رضا ع  نیز  بی گمان عنایت خواهد فرمود.

این مقام مسئول استانی خاطر نشان کرد: وضعیت کنونی کشور به دلیل آنچه که در طول سالیان گذشته بر آن گذشت نیازمند جراحی سخت اقتصادی است ما اکنون وارد شرایط جدیدی شده‌ایم ، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره منتظر فرصتی هستند تا از کوچکترین بهانه و تصمیم سازنده ایی فرصتی  بسازند ، این ها برای خود پروژه‌هایی را  برنامه ریزی و تزیین کرده اند تا  بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند و در کشور نا امنی،بلوا و فرصت دامن زدن به اعتراض ها را پدید آورند.

امامزاده تصریح کرد: ولیکن مردم این کشور تحت ولایت مقام معظم رهبری بسیارآگاه و هوشیار ترند ،آنچنان که از سختی ها و ناملایمتی و از دسیسه های بسیار دشمنان در طول تاریخچه انقلاب گذر کردند، با جهاد تبیین و روشنگری همه دلسوزان نظام  همچون گذشته از این مرحله نیز گذر خواهند کرد.

وی افزود: در دوسال اخیر حدود ۷ میلیارد پول کشور صرف یارانه‌ها شد ،صاحب‌نظران می‌گویند حدود ۱۵ میلیون جمعیت خارج از مرزهای ما نیز از یارانه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند، الان دولت حدود ۱۰۰ میلیون را یارانه می دهد ،اکنون همه اقتصاددان‌های دلسوز براساس شاخص های علمی تجربه شده  می‌گویند که کشور نیازمند یک جراحی  بزرگ اقتصادی دردناک است که ان شالله به شایستگی وهمراهی و همدلی کارگزاران راستین و دلسوز مردم به در جهت  رفع دغدغه های هم وطنان نیازمند و محروم  انجام خواهد شد و لبخند شادی و رضایت را بر لب جامعه هدف خواهد نشاند.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان مازندران افزود: شما شنیده اید که وزارت اطلاعات در چند روز گذشته  دو نفر از افرادی که تخصص آنها در  ایجاد آشوب‌ و نافرمانی اجتماعی  است ،دستگیرکرده اند حال ممکن است چندین نفر را  شناسایی  و دستگیر نکرده باشند که این خود نشان از شیطنت و نیت شوم دشمنان  و بد خواهان این ملت و نظام است.

 وی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته  و بیان موفقیت ها وانتظارات آستان قدس رضوی گفت : باید اعتراف کنیم که هنوز اساس گزارش گیری ما ضعیف است ما ۲۲ شهرستان داریم از ده شهرستان آن گزارش کاری به ما عرضه نمی شود.

این مقام مسئول استانی  ادامه داد: ماموریت اصلی ما شکل دادن ساختار تشکیلاتی آستان قدس رضوی  است هرچند ما بخاطر محدودیت ها ابتدا کارهای عملیاتی کردیم  و همزمان ساختار  را نیز تشکیل دادیم. هرچند ناگفته پیداست  ظرف خدمت  بر اساس نحوه ساماندهی  ساختار وتشکیلات  خدمت‌رسانی است.

 امامزاده خاطر نشان کرد:  ما وظیفه داریم کانون های محلی و کانون های تخصصی خود را بر اساس شاخص هایی که ارائه شده است شکل بدهیم و هرازگاه در برنامه ها حضور پیدا کنیم حضور، نظارت،جهت دهی و امیدآفرینی شما همراهان سبب  جذب و رشد کانون های خدمت رضوی در حوزه مسئولیت شما خواهد شد که با  دقت وبرنامه ریزی شایسته ان شاالله به هدف مان دست پیدا خواهیم کرد.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان مازندران به فعالیت ۱۳۰هزار خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: ایجاد تشکیلات خادمیاری ایده رهبری حکیم وفرزانه انقلاب بوده و یک تشکل مردم پایه قوی در جهان است.

وی به فعالیت ۱2هزار خادمیار رضوی در استان مازندران اشاره و بیان کرد: این خادمیاران حداقل شش ساعت در هفته به نیت امام رضا(ع) خدمت می کنند. این میزان خادمیار توفیق شیفت حرم مطهر رضوی نیز به پاس خدمت که به نیت امام مهربانی ها ارائه می دهند دریافت می کنند.

امامزاده با بیان اینکه مازندران ۱2هزار خادمیار رضوی دارد اما ۱۲هزار نفر از این میزان به صورت مستمر درحال ارائه خدمت به نیت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هستند، گفت: ارزیابی آستان قدس رضوی دقیق و بی رحمانه است سال ۱۴۰۰استان مازندران در حوزه های مختلف که مبنای قیاس و ارزیابی آستان قدس قرار گرفت در ۱۹شاخص رتبه سوم کشور را بعد از تهران  و استان فارس به خود اختصاص داده است.

وی در پایان با بیان اینکه خادمیاران رضوی استان به صورت خودجوش به رزمایش مواسات و همدلی پیوستند، افزود: بالغ بر ۱۰هزار سبد کالا امسال بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴