کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسماعیلی: تساوی یک بر یک عادلانه بود

25 ارديبهشت 1401 ساعت 0:49

نساجی مازندران توانست با یک امتیاز از ورزشگاه خانگی نفت مسجد سلیمان خارج شود. اسماعیلی دستیار سابق الهامی بعد از جدایی او از شمالی‌ها سرمربی نساجی شده و توانست در اولین بازی بدون شکست بمان.


به گزارش بلاغ، اسماعیل اسماعیلی در کنفرانس بعد از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اعلام کرد در مجموع از عملکرد بازیکنان تیمش راضی است. اسماعیلی که سابقه بازی و مربیگری در تیم نساجی را هم در کارنامه خود داشته، صحبتهای خود را با توضیح در مورد دلیل تاخیر و شرایط ویژه در مسجدسلیمان آغاز کرد.

وی در ادامه از تغییر تاکتیک تیمش بعد از ۳۱ بازی گفت و اینکه به دلیل وجود مصدومین و محرومین مجبور به این تغییر تاکتیک شده:به دلیل شرایط ویژه باشگاه و تغییرات در کادر فنی کمی با استرس بازی را شروع کردیم و تا پیدا کردن خودمان علیرضا حقیقی با دو واکنش بسیار خوب توانست شبیه به تمام طول فصل به ما کمک بسیاری کند و ما در بازی باقی ماندیم. در ادامه ما نیمه اول را کنترل کردیم و دو سه موقعیت خوب هم داشتیم که در نهایت توپ ما وارد دروازه شد.

اسماعیلی افزود: در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که داشتیم برنامه ای برای در دست گرفتن بازی داشتیم که موفق هم شدیم. در نهایت اینکه نتیجه یک بر یک نتیجه عادلانه ای بود. البته اگر کمی بازیکنان باهوشتر بودند گل دقایق پایانی را دریافت نمی‌کردیم.
در پایان اسماعیلی اظهار امیدواری کرد تا بعد از استراحت بازیکنانش به شرایط آرمانی برگردند.

نساجی مازندران در روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت میزبان تیم هوادار خواهد بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 461676

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461676/اسماعیلی-تساوی-یک-عادلانه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com