تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۶۱۶۷۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: توزیع عادلانه یارانه‌ها یک اصلاح بزرگ ساختار اقتصادی است و مستلزم تمرکز مسئولان اجرایی است.
۰
plusresetminus
توزیع عادلانه یارانه‌ها یک اصلاح بزرگ ساختار اقتصادی /سوادکوه باید از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود
به گزارش بلاغ، روح الله سُلگی در مراسم معارفه پانزدهمین فرماندار شهرستان سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲۳ شهید سوادکوه، اظهار کرد: مردم مازندران به نیکی از مردم سوادکوه یاد می‌کنند.
 
وی افزود: دشمنان جنگ ترکیبی عجیبی علیه ایران به وجود آوردند، چون می‌دانند ایران محور مقاومت و ‌حق عالم در برابر جبهه باطل است. 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: توزیع عادلانه یارانه‌ها یک اصلاح بزرگ ساختار اقتصادی است و مستلزم تمرکز مسئولان اجرایی است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه، بزرگترین رانت اقتصادی بدون تردید ارز ۴ هزار و ۲۰۰ بود که مصرف۷۰ درصد آن مبهم است و روزانه هزار میلیارد تومان قاچاق کالا داریم، خاطرنشان کرد: آرد یارانه ای کیسه‌ای ۴۰ هزار تومان حدود ۷۰۰ هزار تومان در مرز  به فروش می‌رسد.
 
سُلگی افزود:روغن، نان و شیرینی مردم منطقه از جیب مردم ایران تامین می‌شد چرا که قیمت آرد در کشورهای همسایه ۲۰ برابر ایران است، می‌خواهد حق مردم را به جیب مردم برگرداند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: سیاست دولت آن است که یارانه را به جای آنکه به وارد‌کننده بدهد به مصرف‌کننده بپردازد.
 
وی در پایان به وجود توانمندی‌های مختلف سوادکوه اشاره و تاکید کرد: سوادکوه باید از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود و از توانمندی آن به عنوان ورودی مازندران استفاده نشد و انتظارم آن است که اولین اقدام فرماندار جدید، برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری است و زمینه سرمایه‌گذاری در شهرستان مهیا شود.
 
در پایان مراسم رمضان غلامی‌اواتی به عنوان فرماندار پانزدهم سوادکوه معارفه و از زحمات عین‌الله طالبی قدردانی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰