کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کارخانه تولید روغن غنچه خبر داد:

تخلیه و توزیع 1700 تن روغن از انبارهای کارخانه غنچه/مشکلی در تولید نداریم

25 ارديبهشت 1401 ساعت 7:15

مدیر کارخانه تولید روغن غنچه از تخلیه 1700 تن روغن موجود در انبارهای این کارخانه خبر داد و اظهار کرد: تمامی این روغن‌ها روانه بازار استان‌های مازندران، گلستان و تهران شده است.


محمد رفیعی مدیر کارخانه تولید روغن کشت‌وصنعت شمال (غنچه) در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از تخلیه 1700 تن روغن موجود در انبارهای این کارخانه خبر داد و اظهار کرد: تمامی این روغن‌ها روانه بازار شده است.

وی افزود: علاوه بر این میزان طی دو روز گذشته بیش از 1000 تن روغن نیز تولید شده است.

مدیر کارخانه تولید روغن غنچه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر روغن‌های تولیدی این کارخانه روانه بازارهای استان مازندران، گلستان و تهران می‌شود و در این استان‌ها توزیع شده است.

رفیعی ادامه داد: در حال حاضر روال تولید به صورت عادی در جریان است و پس از تولید، حواله صادر و به استان‌های متقاضی ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر، در استان مازندران ارسال روغن‌ها به‌صورت مباشری در هر شهرستان است و در سایر استان‌ها نیز به‌صورت شبکه توزیعی است.

مدیر کارخانه تولید روغن غنچه، اعلام کرد: روزانه به‌طور متوسط، 500 تن روغن خوراکی اعم از سرخ‌کردنی و نباتی و 300 تن روغن صنف و صنعت در این واحد تولید می‌شود.

رفیعی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین مواد اولیه و نیز تولید روغن نداریم و روزانه بین 500 تا 800 تن روغن تولیدی وارد بازار می‌شود.

وی متذکر شد: تولید و توزیع روغن به‌صورت منظم و با تمام توان برای جبران کسری و نیاز بازار در حال انجام است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 461672

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461672/تخلیه-توزیع-1700-تن-روغن-انبارهای-کارخانه-غنچه-مشکلی-تولید-نداریم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com