معاون استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت تکمیل پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۴۶۱۶۷۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بر ضرورت تکمیل و بهره برداری پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی تاکید کرد.
۱
plusresetminus
ضرورت تکمیل پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی
به گزارش بلاغ، رضا علیخانی در بازدید از طرح‌های توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید برای آزادسازی کامل مسیر راه دسترسی بندر نوشهر بر اساس قانون و مقررات و رعایت عدالت تلاش کنند.

وی توسعه گردشگری دریایی و صنعت توریسم در استان را از مهم‌ترین دغدغه های استاندار برشمرد و بر ضرورت بهره گیری از توانمندی ها و زیرساخت های موجود در بنادر استان بویژه بندر نوشهر در این زمینه تأکید کرد. 

سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر نیز با بیان این‌که توسعه شهرستان در گرو توسعه بندر نوشهر است،گفت:آماده هر گونه همکاری و هماهنگی لازم برای تکمیل پروژه مهم راه دسترسی بندر هستیم.

محمد تقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و طرح های توسعه ای در دست اقدام اداره کل، خواستار مساعدت لازم دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای تکمیل و بهره برداری بموقع پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی و رفع مشکلات و چالش های فراروی توسعه بندر گردید.

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران به همراه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان به منظور پیگیری راهبرد توسعه بنادر استان و بررسی ظرفیت های بنادر برای توسعه گردشگری دریایی پس از بازدید میدانی از زیرساخت‌ها و پروژه های عمرانی در دست اقدام بندر فریدونکنار، از روند اجرای طرح‌های توسعه ای و زیربنایی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بویژه پروژه مهم راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی نیز بازدید، و بر ضرورت رفع مشکلات و موانع پیش رو تأکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲