تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۶۱۶۶۶
فرماندار مرکز مازندران از کشف انبار احتکار روغن نباتی به ارزش قریب به 700 میلیون تومان در ساری خبر داد ‎
۰
plusresetminus
کشف 700 میلیون تومان روغن احتکارشده در ساری/با اخلال‌گران نظام اقتصادی برخورد جدی می‌شود
به گزارش بلاغ، محمد‌علی نوبخت در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با تشدید نظارت‌ها بعد از آغاز کار قرارگاه نظارت بر نحوه اجرای طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی در شهرستان ساری و با همراهی و گزارشات مردمی این انبار احتکار کشف و کالاهای موجود نیز با همکاری دستگاه قضا روانه بازار خواهد شد.

وی ازرش کالای احتکار شده این انبار را قریب 700 میلیون تومان اعلام و با تشکر از فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس اقتصادی، اظهار کرد: هرکس در هر نقطه که احتکار کالا را مشاهده می‌کند سریعا به سازمان نظارت یا تعزیرات حکومتی گزارش دهد، تاکنون همین گزارش‌های مردمی منجر به کشف چندین تن کالا در مرکز استان مازندران شده است.

فرماندار ساری با تشکر از همراهی مردم در اجرای طرح‌های جدید اقتصادی دولت در بی‌توجهی به خواسته‌های معاندین و دشمنان انقلاب، گفت:  هدف اجرای این طرح؛ مردمی‌سازی اقتصاد، توزیع عادلانه یارانه‌ها و برقراری عدالت است، که این طرح جراحی اقتصادی به لحاظ میزان اصابت به هدف، حداقل فساد، حفظ کرامت انسانی و بیشترین سرعت در تحقق اهداف و عدم نیاز به دستگاه‌های اجرایی و نهادهای گسترده، نسبت به روش‌های گذشته، ارجحیتی به مراتب والاتری دارد.

نوبخت با اشاره به کفایت حجم ذخایر کالاهای اساسی در مرکز استان، اظهار کرد: در زمینه مدیریت و نظارت بر توزیع کالا با جدیت پای کار هستیم و با اخلال‌گران نظام اقتصادی برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر تبیین ضرورت اجرای این طرح توسط نخبگان و بسط و نشر آن در جامعه، تصریح کرد: مردم اطمینان داشته باشند که برای رصد و پایش دقیق بازار نسبت به رفع برخی مشکلات موجود در زمینه کمبودها و نیازهای توزیع اقلام اساسی مورد نیاز به ویژه ۴ قلم کالای اساسی یعنی روغن، لبنیات، مرغ و تخم مرغ تدابیر لازم اتخاذ شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما